Ik heb sinds gisteren een iBook gekocht en ben dus een totale leek op het gebied van Mac.
Ik heb de laatste nieuwe versie van MSN Messenger gedownload, ik kan mezelf inloggen enzovoort.
Maar de tekstberichten die ik typ worden niet afgeleverd en dan geeft ie plots een foutmelding :
“Omdat het systeem momenteel niet beschikbaar is, ben je afgemeld bij Microsoft Messenger.”
Wellicht heeft MSN een storing in het netwerk... komt nog wel eens voor.
Je hebt de laatste versie voor Mac (versie 5) gedownload? Als dat zo is en je gewoon je gegevens hebt kunnen invullen dan zou ik even wachten. Ik denk namelijk aan een storing bij MSN.
Er zijn voor de Mac enkele andere ‘clients’ te krijgen die je wellicht beter bevallen dan de versie van Microsoft.
Zo zijn er:
Proteus
Adium
MacMessenger
En wellicht nog anderen, maar de bovenstaande zijn de bekendste. Deze kun je allemaal downloaden op www.versiontracker.com
Bookmark die site want je zal er nog veel komen… deze site biedt zeer veel freeware, shareware en demo’s van Mac software.
Gebruik de zoekfunctie van dit forum om meer te weten te komen over MSN in combinatie met Mac. er is over dit onderwerp al veel geschreven.
had ik ook veel vroeger, en hij crashte ook regelmatig... veel oplossingen zijn er dus niet. neem gewoon een alternatief op de echte msn, meestal doen die het beter en zijn ze naar jouw smaak aan te passen :) Ik heb zelf adium en vind die de beste.