Voor zover ik weet is het er nog niet , maar zou het nog komen .?
Dat je met je Apple TV kan opnemen van TV en opslaan .
Ik moet er binnenkort aan geloven om een HD recorder aan te schaffen , maar helaas gaat het dus niet met de Apple TV.
Of zijn hier nog andere mogelijkheden voor?
Ik heb nu 2 jaar een HD Recorder van Sony. werkt prima en ontzettend veel schik van. Het is de moeite waard om zo'n ding aan te schaffen als je het mij vraagt.
[quote:9f6c5b9b28="Jeroen Ruiter"]Ik heb nu 2 jaar een HD Recorder van Sony. werkt prima en ontzettend veel schik van. Het is de moeite waard om zo'n ding aan te schaffen als je het mij vraagt.[/quote:9f6c5b9b28]
Na 2 jaar wordt het ding in ons gezin nog nauwelijks gebruikt nu iedereen op zijn/haar eigen laptop de meeste gemiste programma’s via internet terug kan kijken. Weliswaar laat de kwaliteit soms nog te wens over maar blijkbaar is dit geen probleem.
Zelfs de live uitzendingen van mijn favoriete wielersport bekijk ik tegenwoordig maar liever tijdens het werken met de de MacBook…
ik gebruik sinds kort via ziggo de humax 5050. deze decoder kan als een van de eerste in hd opnemen!
tevens heeft deze humax een ethernet aansluiting en fungeert dan als ftp server op je netwerk.
Ik kan nu opgenomen bestanden via transmit downloaden op de mac!!
overigens kun je ook via transmit muziek en foto's uploaden, maar daar is de appletv beter voor geschikt.
[quote:ed71f6dab1="Hbbtleon"]
overigens kun je ook via transmit muziek en foto's uploaden, maar daar is de appletv beter voor geschikt.[/quote:ed71f6dab1]
Kan je met de Humax 5050 ook fims van je computer selecteren en bekijken?