Microdrive mount niet meer

Hallo,

Ik heb een wonderbaarlijk probleem, mijn 4 Gb Microdrive verschijnt niet meer op mijn desktop als ik hem in mijn computer stop (via een kaartlezer) en met Disk Utility krijg ik de volgende melding

[img:8e7c1f0c00]http://www.traveltowine.com/pictures/pic3.jpg[/img:8e7c1f0c00]

Formateren is niet echt een optie omdat er beelden op staan. Heeft iemand van jullie nog tips?

Bij voorbaat dank,

Groet,
Job

Beste Job,

het klinkt een beetje alsof formatteren de [i:bb6a0e16fa]enige[/i:bb6a0e16fa] optie is…

sorry… :cry:

overigens: is het niet mogelijk om het op een eventuele andere comp te proberen?
Ik zou nooit op één paard wedden ín dit soort gevallen…

Als je in het bezit bent van DiskWarrior zou ik daar eerst mee proberen te repareren. Geeft veel meer kans op succesvol herstel dan Diskutility.

Lukt dat niet kun je proberen je bestanden met Data Rescue te recoveren.

Je kan ook proberen om de kaart in je camera te laten zitten en dan je camera direct aan te sluiten. Werkt soms voor mijn sony met niet al te beste kaart.

Dank voor de reacties tot dusver. Ik ga proberen of het me lukt mijn foto's nog van de kaart te halen.

@Atjous: ik heb het al op meerdere computers geprobeerd en met meerdere kaartlezers, kan inderdaad ook aan de computer of kaartlezer liggen

Groet,
Job

Gisteren SuperDuper uitgeprobeerd en het heeft zijn werk gedaan hoor.Netjes alles op mijn externe HD gezet/ maar...........alles wat al op die externe HD stondt is futsie.

Data rescue gestart om alles terug te vinden en er zijn 64320 folders. Bij het bekijken op 't eerste zicht komt me daar niks bekent voor… wel (ik wil er enkelen opnoemen)

info plist
info plist strings
info nib
keyedobjects .nib
objects.nib
Localizable strings
classes .nib
dutch.iproj
ble.strings?? enz…

Hoe kan ik zien wat ik moet aankruisen om de recover te doen ? Ik wil nl. mijn jpg plaatjes terug.Maar waar of onder wat kan ik dit vinden.?

wie heeft voor mij een positieve oplossing ?

dank alvast

Jaja, ALTIJD eerst even de manual goed lezen he, Ik ben bang dat het einde oefening is, zeker als je het script gebruikt hebt waar de doelschijf eerst gewist wordt.

jammer maar dat heb je als je het engels niet kent hé.

dus niks te recoveren ik vraag me dan wel af wat daar allemaal inzit meer dan 35 GB hé.

toch bedankt voor de reactie

Nou ja je kunt Data Resque aan het werk zetten en kijken wat ervan komt, het zal alleen wel heel lang gaan duren :(