microfoonsignaal

ik heb een microfoon aangesloten, de systeemvoorkeuren goed ingesteld (analoge invoer) maar ik krijg geen signaal binnen, waar ligt het aan? ik werk in garageband, moet ik in het programma zelf nog iets instellen zo ja , waar? (p.mac g5 dos x.4)bedankt

Een microfoon geeft een te zwak signaal voor de lijningang van de powermac. Normaal heb je hier een microfoonversterker tussen zitten. Een iMic doet dit wel goed, maar gezien je Garageband bezigheden is de kwaliteit daarvan wellicht te laag.

ff offtopic: martiniman.. sorry kben nogal vervelend precies, maar volges mij klopt je sig niet helemaal.. de camera is in spiegelbeeld zeg maar... :P

[quote:3918a7a628]Normaal heb je hier een microfoonversterker tussen zitten. [/quote:3918a7a628]

Of een goedkoop mengpaneeltje tussen steken…

[quote:58962715b1="Matt-le-Boss"]ff offtopic: martiniman.. sorry kben nogal vervelend precies, maar volges mij klopt je sig niet helemaal.. de camera is in spiegelbeeld zeg maar... :P[/quote:58962715b1] Krijg je wanneer je op die manier een foto in de spiegel maakt :P :P

[quote:fce91af875="Martiniman"][quote:fce91af875="Matt-le-Boss"]ff offtopic: martiniman.. sorry kben nogal vervelend precies, maar volges mij klopt je sig niet helemaal.. de camera is in spiegelbeeld zeg maar... :P[/quote:fce91af875] Krijg je wanneer je op die manier een foto in de spiegel maakt :P :P[/quote:fce91af875]

hehe, vandaar :wink: