Microsoft Office - Wie helpt mij met installeren op een PC?

He luitjes!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er hier iemand die verstand heeft van het installeren van Microsoft Office 2001 voor Apple op een Windows XP-machine? Ik heb Stuff-It al gedownload, maar weet nu niet wat ik moet doen.

Ik ga binnenkort écht de Nieuwe iMac 2002 aanschaffen, maar ben zo nieuwsgierig naar M.O. 2001 dat ik het al wil zien! En eigenlijk ook naar Office v.X die hier ligt, maar die schijnt helemaal niet op een PC te kunnen?

Groeten Niels!

hmmm M$ ohvies! op een P&*^(*?? FF serieus jij ben benieuwd naar MS Office 2001 voor de Mac? Snap ik niet helemaal..Word/Excel/PowerPoint/(Entourage?)..is helemaal nix bijzonders..als je ff rondkijkt..en als je toch je nieuwe iMac gaat kopen...kijk dan bij www.macupdate.com of versiontracker...er zijn al diverse X-native apps die al je werk van Office aankunnen..voor veeeeel minder geld (hoef je ook OS9 niet meer te hebben :p ). Ik denk trouwens niet dat Office voor de Mac op de PC te installeren is...(MacOS <-> Windhoos)

De enige manier om office 2001 voor de mac op een pc te instaleren, is door een mac emulator op je pc te zetten. Net zoals Virtual PC voor de mac. Er zijn wel verschillende te vinden waarvan sommige zelfs 9.1 kunnen draaien (dacht ik).

Je kunt nooit zomaar een mac-native programma instaleren op een pc en andersom ook niet. Je kunt niet even office voor de pc op je mac draaien.

Er is alleen een Mac OS 8 emulator, verder niks. De beste manier is gewoon door naar een winkel te gaan of gewoon Office op je PC te installeren, want het ziet er vrijwel hetzelfde uit.

[quote:post_uid0="Igor"]De enige manier om office 2001 voor de mac op een pc te instaleren, is door een mac emulator op je pc te zetten. Net zoals Virtual PC voor de mac. Er zijn wel verschillende te vinden waarvan sommige zelfs 9.1 kunnen draaien (dacht ik).

Je kunt nooit zomaar een mac-native programma instaleren op een pc en andersom ook niet. Je kunt niet even office voor de pc op je mac draaien.[/quote:post_uid0]
Ja een hele leuke emulator die op de snelste X86 maar op 20Mhz kan lopen en alleen os 7'6 kan draaien en ook niet meer te krijgen is dit komt omdat de makers apple niet heeft betaald voor de ROM rechten aangezien je deze tog nooit kan kopen is deze software verboden door apple en het is ook onmogelijk om een ppc CPu te emulern op een XX86 omdat je heel veel dingen niet kan met een intel en omdat de Cpu simpel weg geen PPC is en ook geen PPC instruties kan verwerken, jammer dan he dan kun je ook een tweedehands macje kopemn voor rond de 400€ (g3) n som zelfs goedkoper

het is daarintegen makelijker om windows apps te draaien op een mac dan op een windows machine, mac software te draaien