Microsoft Wireless Optical Desktop Comfort

Hoi,..

als ik een mini koop, wil ik er eigenlijk een Microsoft Wireless Optical Desktop Comfort bij… Heeft iemand hier ervaring mee, of ervaring met een ander microsoft toetsenbord waar dus geen [command] [option] :apple: enz enz opzitten…?

greets,

Matthijs

Uhm, waarom zou je een toetsenbord willen zonder [command] [option] :apple: ..

Ik neem aan dat je er dan misschien linux ofzo wil opzetten… Maar dan kan je , wanneer je later eventueel er terug Tiger wil opzetten, daar niet meer ten volle van genieten, zeg maar bijna niet meer… Dus ik snap echt niet waarom je dat zou willen…

hmm nee je snapt het niet..

ik bedoel: is er fatsoenlijk in mac osx te werken zonder de :apple: toetsen…

Nee, maar ik heb wel eens gehoord dat de windows toets de plaats van de commando toets gewoon inneemt als je er zo'n toetsenbord op aansluit. Het moet zowieso kunnen, want bij de Mac mini krijg je ook geen toetsenbord, en die is voor mensen die al een (windows) toetsenbord hebben (om het zo maar te zeggen).

Ik zou dan gewoon een Apple sticker over de windows toets plakken. :stuck_out_tongue:

Als je een nieuwe letterplank voor de Mac mini wilt kopen, word dat er toch een van Apple mag ik hopen. Bovendien, als je een gewoon toetsenbord en muis aansluit, heb je geen USB-poorten meer over. Op het Apple Pro Keyboard staan al 2 USB 1.1 poorten.

wat heb je nou aan die ene 1.1 poort die je overhoudt?

nee, als ik die microsoft Wireless desktop comfort ding koop, heb ik een superfijn keyboard, ergonomisch, veel handige functies, fijne muis, en één usbpoort bezet, want het is gewoon één ontvangertje… dus kwa usb poorten maakt het niet uit…
ff pricewatch gecheckt, ben dan voor €55 ofzo klaar(incl verz.)
vergelijken we dat met een apple toetsenbord(bedraad, weliswaar) dan hebben we een recht, simpel toetsenbord, bedraad, met een bedrade veeel te dure ‘mighty mouse’ die heus zo ‘mighty’ niet is, gewoon een tweeknopsmuis die het niet doet als je allebei je vingers erop heb liggen… en dat voor €80 ofzo?

nee, doe mij dan maar iets anders…

Die toetsenborden van Microsoft zijn inderdaad superfijn, tenminste ik vind van wel. Ik dacht inderdaad dat de Windows toets de appeltjesfunctie overneemt, maar ik weet het niet zeker, omdat ik gewoon op m'n iBook toetsenbordje zit te tikken.

ok.. ik zal is kijken of ze het bij apple centre htr weten.. :)