microsoft's goeie ideen!

de telegraaf :oops: schrijft:

[quote:6a5b7b68ac]Microsoft heeft in samenwerking met Hewlett-Packard een nieuw type personal computer ontwikkeld.

De concept-pc is deels doorschijnend en is uitgevoerd met een breed flatpanel-scherm,

zeer orgineel bureablad [img:6a5b7b68ac]http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00016/nextgeneratiepc_jpg_16351c.jpg[/img:6a5b7b68ac]

Microsoft en HP gaan er vanuit dat zakelijke pc-gebruikers interesse hebben voor een apparaat dat hun productiviteit verhoogt.

Bill Gates, mede-oprichter van Microsoft, zal de nieuwe technologie deze week presenteren tijdens de Windows Hardware Engineering Conference in New Orleans. Het zal nog zo’n twee jaar duren voor het apparaat te koop is.[/quote:6a5b7b68ac]

[mod:6a5b7b68ac=“Adriaan”]Deze topic heb ik van de Apple Lounge naar Hardware geplaatst, ik vond het genoeg waarde hebben.[/mod:6a5b7b68ac]

hmmm... doet me ergens aan denken.... aan iets op mijn kamer misschien?

Goede ideeen van Microsoft ?? Dit wordt dus een korte draadje :lol: :P

Begin dr nou zo langzamerhand wel ziek van te worden...

hoezo? iedereen wil toch weten of microsoft nou eindelijk zelf eens een keer goeie ideen heeft?

[quote:601b0b6ce5="Jør"][img:601b0b6ce5]http://www2.telegraaf.nl/multimedia/archive/00016/nextgeneratiepc_jpg_16351c.jpg[/img:601b0b6ce5]

[/quote:601b0b6ce5]

Die knul staat ook lekker voor lul trouwens.

[quote:0eb93a556a="els"]Die knul staat ook lekker voor lul trouwens.[/quote:0eb93a556a]

Ja, bij Microsoft begin je onderaan de ladder hoor. :

Hoi ik ben Mike, ik werk bij Microsoft als display stand.

:? De achtergrond van de rechter komt mij een beetje bekend voor

de linkerkant ook trouwens...

Mwah, het bureaublad lijkt inderdaad als twee druppels aqua. Voor de rest vind ik de overeenkomsten wel meevallen. De hp/microsoft variant is toch weer veel hoekiger en plomper dan die flatscreen op mijn bureau. Bovendien: hoeveel variatie is er nou helemaal mogelijk op het thema 'flat screen'.

En een puntje vóór het hp/ms-design (word ik nu met pek en veren van dit forum weggestuurd?): het toetsenbord past precies onder het scherm (beter te zien op deze foto

[quote:255a8410b1="Elstar"]En een puntje vóór het hp/ms-design (word ik nu met pek en veren van dit forum weggestuurd?): het toetsenbord past precies onder het scherm (beter te zien op [url=http://seattletimes.nwsource.com/ABPub/403124954.jpg]deze foto[/url][/quote:255a8410b1]

nounou, geniaal … :expressionless:

Op deze laatste foto vind ik het wel iets hebben.

hij ziet er hier idd redelijk goed uit (maar wel een dik scherm)

Wedden dat ze dit gebruiken om tzt echte kopieen te maken :evil:

't is gewoon zielig :oops:

Maar eigenlijk proberen ze er gewoon design in te steken... weeral gestolen van apple. Ze blijven het gewoon doen :D

Maak je niet druk, als het bericht klopt en het nog twee jaar moet duren voordat ze deze slechte kopie klaar hebben, is Apple allang weer een incarnatie verder en is de wereld wederom de kwijlstrepen van hun gezicht aan het wassen. Als je niet kunt innoveren en alleen maar kunt kopieren zul je nooit aan de ontwerp-top komen...

Ewout

wel knap dat ze de hardware in de dikte van het scherm hebben verwerkt :roll:

Elstar schreef: "En een puntje vóór het hp/ms-design (word ik nu met pek en veren van dit forum weggestuurd?): het toetsenbord past precies onder het scherm."

Da’s leuk, en wat nu als Windows hangt? Welke toetscombinatie gebruik je dan…

ook een nieuw bestuuringssysteem ? :roll:

Ik sluit me aan bij Ewout:

“The box said “Requires Windows 2000 /Me /XP or better”
So I bought a Mac.”