Mighty mouse BT+ bootcamp

Oi, ik heb op mijn mac mini een BT mighty mouse. Alles werkt perfect. NU wou ik eens proberen om bootcamp te installeren. Maar op de verpakking van de Mighty mouse staat er niets over windows XP en de mighty mouse. Werkt een Mighty mouse bT wireless met WindowsXP via bootcamp? Of moet ik mijn oude logitech weer aan mijn computer hangen?

Bij mij werkt de BT muis geweldig onder Windows, kwestie van apparaat toevoegen aan bluetooth apparaten in je configuratiescherm.

ok, bedankt :) Ik vond het gewoon raar dat er op de verpakking van de wireless versie niets staat over windows, terwijl op de versie met draad wel dudielijk staat dat hij het onder XP doet. Bedankt!

Ja, ik dacht zelf ook, hmm vreemd, maar na een beetje proberen kwam ik er achter dat het gewoon werkte om het apparaat toe te voegen aan BT-apparaten. Tip, zet de muis al aan voordat je Windows start, anders zou de muis niet werken, als je Windows gestart hebt en de muis was nog niet aan, dan zou je de muis weer opnieuw moeten toevoegen.