Mighty Mouse probleem...

Hallo allemaal , ik heb sinds pas een bluetooth mighty mouse voor men macbook pro. Ik heb hem vrijdag avond uitgepakt en geïnstalleerd ( gewoon toegevoegd met de assistent voor bluetooth. Nu merk ik echter dat de rechtermuisknop niet echt goed functioneert . Als ik er gewoon op klik doet hij meestal niets (soms wel ) als ik er 5 maal achter elkaar op klik dan werkt hij 1 keer daarvan laten we zeggen.

Iemand als ervaringen hiermee, of weet er iemand wat ik hieraan kan doen ?

Alvast Bedankt.

Ik hem zo ingesteld.....ga ff naar systeem voorkeuren en dan naar Toetsenbord en muis.

[img:99d75b1f03]http://img145.imageshack.us/img145/4990/afbeelding1ov2.png[/img:99d75b1f03]

Suc6 :slight_smile:

Zou het niet kunnen dat je andere vinger op de linkermuisknop ligt, terwijl je op de rechter duwt? Dan werkt het niet... Test het eens

[quote:6c72f84ca8="L'autre"] Als ik er gewoon op klik doet hij meestal niets (soms wel ) als ik er 5 maal achter elkaar op klik dan werkt hij 1 keer daarvan laten we zeggen. [/quote:6c72f84ca8]

Zelfde probleem gehad, omgeruild en de nieuwe werkt uitstekend.
Het ligt dus aan de muis zelf.

ja dat kan ook nog....... :apple:

Wil er niet een heel nieuw topic voor maken dus ik vraag het hier even. (als het mag..) Ik ga binnenkort naar New York en ik wil daar een draadlozen MM gaan kopen. Werkt deze dan gewoon thuis in NL op mijn Macje?

De mijne werkt na een tijdje plots perfect behalve in world of warcraft. Daar weigert dat ding dienst.

[quote:69ed1deb04="L'autre"]Hallo allemaal , ik heb sinds pas een bluetooth mighty mouse voor men macbook pro. Ik heb hem vrijdag avond uitgepakt en geïnstalleerd ( gewoon toegevoegd met de assistent voor bluetooth. Nu merk ik echter dat de rechtermuisknop niet echt goed functioneert . Als ik er gewoon op klik doet hij meestal niets (soms wel ) als ik er 5 maal achter elkaar op klik dan werkt hij 1 keer daarvan laten we zeggen.

Iemand als ervaringen hiermee, of weet er iemand wat ik hieraan kan doen ?

Alvast Bedankt.[/quote:69ed1deb04]

Dit ligt duidelijk aan de muis zelf, misschien iets mis met de sensoren. Ik zou hem even gaan omwisselen als ik jou was!

Ik heb zelf een ander probleem: mijn scrollballetje functioneert soms niet goed als ik naar beneden scroll. De andere richtingen doen het prima, alleen naar beneden weigert ie soms. Ik heb deze muis pas een paar dagen, dus aan vuil in de muis kan het moeilijk liggen denk ik. Iemand enig idee?

[quote:d058beb59a="RiFF"] Ik heb zelf een ander probleem: mijn scrollballetje functioneert soms niet goed als ik naar beneden scroll. De andere richtingen doen het prima, alleen naar beneden weigert ie soms. Ik heb deze muis pas een paar dagen, dus aan vuil in de muis kan het moeilijk liggen denk ik. Iemand enig idee?[/quote:d058beb59a] Dat klinkt wel als vuil. Op de kop houden en met een doekje met 70% ethanol overheen wrijven.

[quote:98ccc13916="Koen."][quote:98ccc13916="RiFF"] Ik heb zelf een ander probleem: mijn scrollballetje functioneert soms niet goed als ik naar beneden scroll. De andere richtingen doen het prima, alleen naar beneden weigert ie soms. Ik heb deze muis pas een paar dagen, dus aan vuil in de muis kan het moeilijk liggen denk ik. Iemand enig idee?[/quote:98ccc13916] Dat klinkt wel als vuil. Op de kop houden en met een doekje met 70% ethanol overheen wrijven.[/quote:98ccc13916]

Dat heeft het inderdaad opgelost :slight_smile: thanks!

[quote:f585a34c71="RiFF"][quote:f585a34c71="Koen."][quote:f585a34c71="RiFF"] Ik heb zelf een ander probleem: mijn scrollballetje functioneert soms niet goed als ik naar beneden scroll. De andere richtingen doen het prima, alleen naar beneden weigert ie soms. Ik heb deze muis pas een paar dagen, dus aan vuil in de muis kan het moeilijk liggen denk ik. Iemand enig idee?[/quote:f585a34c71] Dat klinkt wel als vuil. Op de kop houden en met een doekje met 70% ethanol overheen wrijven.[/quote:f585a34c71]

Dat heeft het inderdaad opgelost :slight_smile: thanks![/quote:f585a34c71]

Na wat zoeken kwam ik hier vrolijk bij uit, na de oplossing geprobeerd te hebben, doet mijn MMouse het nog steeds niets.
Wanneer ik naar links of rechts scroll, doet ie t goed (en hoor je ook het geluidje uit de muis) maar voor horizontaal scrollen doet ie niets (ook geen geluid).
Terug gaan naar de Apple store dan maar?

[quote:4039bc8e0c="Dicespark"][quote:4039bc8e0c="RiFF"][quote:4039bc8e0c="Koen."][quote:4039bc8e0c="RiFF"] Ik heb zelf een ander probleem: mijn scrollballetje functioneert soms niet goed als ik naar beneden scroll. De andere richtingen doen het prima, alleen naar beneden weigert ie soms. Ik heb deze muis pas een paar dagen, dus aan vuil in de muis kan het moeilijk liggen denk ik. Iemand enig idee?[/quote:4039bc8e0c] Dat klinkt wel als vuil. Op de kop houden en met een doekje met 70% ethanol overheen wrijven.[/quote:4039bc8e0c]

Dat heeft het inderdaad opgelost :slight_smile: thanks![/quote:4039bc8e0c]

Na wat zoeken kwam ik hier vrolijk bij uit, na de oplossing geprobeerd te hebben, doet mijn MMouse het nog steeds niets.
Wanneer ik naar links of rechts scroll, doet ie t goed (en hoor je ook het geluidje uit de muis) maar voor horizontaal scrollen doet ie niets (ook geen geluid).
Terug gaan naar de Apple store dan maar?[/quote:4039bc8e0c]

daarom heb ik ook geen machtige muis!!! je kunt ze niet uit elkaar halen zoals vroeger (jaja ik weet het ik ben nog niet zo oud). geef mij maar een zwarte apple pro muis of een logitech maar anders hoeft het van mij niet. die zijn niet kapot te krijgen.

ik snap nog steeds niet waarom iedereen nou zonodig een machtige muis moet hebben… die krengen zijn hartstikke duur en er zijn veel problemen… ik vat die mensen niet meer hoor