Ik heb de laatste dagen problemen met mijn Mighty Mouse (met draad).
Ik kan nog in alle richtingen scrollen, behalve naar onder.
Als ik naar boven of opzij scroll hoor ik ook duidelijk in de muis iets rollen, als ik naar onder scroll met het balletje hoor ik dit niet.
Ik denk dat er rolletjes vanbinnen moeten zitten die vuil of defect zijn ofzo..?
Wat kan ik hieraan doen?
De muis eens openmaken misschien zoals hier: http://web.mac.com/karelgil/MacWebSite/MightyMouse.html
maar dat lijkt me nogal delicaat en ik wil niets kapotmaken, zijn er geen andere mogelijkheden?
Sorry, maar ik vond maar niets met de zoekfunctie, maar dat zal wel aan mij liggen dan :P
Ondertussen is het (voorlopig) opgelost, door heel hard met het balletje over wit A4 papier te gaan.
Maar ik had dit eerst gedaan op papier waar vanonder een beetje tekst stond en nu is er een kleine zwarte vlek
op mijn muis :?
Hoe zou ik dit eraf kunnen krijgen, want met water lukt het niet… White Spirit…?
je kan eventueel eerst proberen wat ik deed. Ga naar systeemvoorkeuren > muis > scrollen. Schakel hier het scrollen uit, en daarna opnieuw aanzetten op de gewenste stand (360, hor./ver. Alleen verticaal). Bij mij deed ie t gelijk weer.
Offtopic: wat typt dat toch heerlijk zo’n iPhone en zonder wifi beschikbaarheid;-)