Mighty mouse wireless "Batterij leeg!"

Waarom krijg ik steeds de melding dat de batterijen bijna leeg zijn terwijl hij het nog steeds doet... Waarom beperkt hij het niet tot één melding? :cry:

Een telefoon piept toch ook vaker als de batterij bijna leeg is. :P

[quote:de654e6c45="milann"]Een telefoon piept toch ook vaker als de batterij bijna leeg is. :P[/quote:de654e6c45]

Mijn macbook zegt het ook maar twee keer als hij leeg is!

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat je erop voorbereid bent dat hij leeg kan gaan. Ik heb bijvoorbeeld een MacBook. Als ik die melding krijg, zorg ik dat als ik weg ga, ik batterijen bij me heb voor in m'n muis. Als hij alleen een melding geeft als hij al leeg is zou het kunnen zijn dat je geen batterijen hebt.

Mocht je een iMac oid hebben, dan kan het er mee te maken hebben dat je neit altijd batterijen in huis hebt (althans, dat Apple daar rekening mee houdt). Dus dat je batterijen kan gaan kopen.

als je muis opnieuw contact maakt via bluetooth geeft hij opnieuw die melding ... je zou overigens ook de batterijen kunnen vervangen?

Ik stoor mij al niet meer aan die waarschuwingen. Vaak kun je nog dagen lang doormuizen tot de batterijen echt leeg zijn.

Omdat je op dat moment misschien niet direct batterijen voorhanden hebt. Dan stop je vervolgens met computeren, ga je de volgende dag verder en vergeet je dat de batterijen op waren zonder nieuwe te hebben gehaald en zit je ineens zonder muis.

Bekijk het dus van de andere kant, als ze het hadden beperkt tot 1 melding was er meer verontwaardiging geweest dan juist met teveel meldingen. Of anders, liever teveel meldingen dan te weinig.

[quote:5a3c75425b="Godfather"]Omdat je op dat moment misschien niet direct batterijen voorhanden hebt. Dan stop je vervolgens met computeren, ga je de volgende dag verder en vergeet je dat de batterijen op waren zonder nieuwe te hebben gehaald en zit je ineens zonder muis.

Bekijk het dus van de andere kant, als ze het hadden beperkt tot 1 melding was er meer verontwaardiging geweest dan juist met teveel meldingen. Of anders, liever teveel meldingen dan te weinig.[/quote:5a3c75425b]

Ik kon het niet beter verwoorden…

Opladen of vervangen en je hebt er geen last meer van .. :sealed:

[quote:f5fb2b31ca="Godfather"]... Of anders, liever teveel meldingen dan te weinig.[/quote:f5fb2b31ca] Dan is Windows wel wat voor jou.

:wink: