Mijn Bluetooth Moussie

Ik moet tegenwoordig wel heel snel de batterijen vervangen van mijn Bluetooth Muis !

En de verbinding is ook niet meer optimaal !

Is dit het begin van het einde ? :cry:

wat is snel mijn batterijen waren na twee maanden muizen opperdepop en na nog wat reanimatie helemaal overleden...

is dat snel of gaat dat van jou nog sneller?

:evil:

Bij mij ook zeer snel leeg. Muis doet 't inmiddels helemaal niet meer. Nu mighty mouse gekocht. Wil niet meer terug naar bluetooth mouse.

[quote:a569ba55e9="daan_wiersma"]wat is snel mijn batterijen waren na twee maanden muizen opperdepop en na nog wat reanimatie helemaal overleden...

is dat snel of gaat dat van jou nog sneller?

:evil:[/quote:a569ba55e9]

1 maand ofzo bij mij !! :frowning:

oké, ik heb het begrepen... binnenkort een ander knaagdiertje zoeken dus.

Ik heb meestal problemen van zodra ik de batterijen moet vervangen dat ik geen deftige verbinding meer krijg met de muis.

Als ik er dan nieuwe batterijen inplaats en deze aanzet dan kan het zijn dat enkel de muis reageert op de muisknop. Dit kan ik merken als toevallig de muiswijzer op één of ander knopje staat. Maar van bewegen wilt deze niet weten.

Erg vervelend. Maar ik vrees dat het iets te maken heeft met oplaadbare batterijen of niet. Deze gebruik ik namelijk. Maar van zodra ik er een gewone batterijen indoe werkt het perfekt. Waarschijnlijk moet de draadloze muis meer spanning hebben dan bv. het toetsenbord. De oplaadbare batterijen hebben ‘maar’ 1,2V t.o.v. de 1,5V van de gewone.

[quote:4453beec9a="Billy"]Ik heb meestal problemen van zodra ik de batterijen moet vervangen dat ik geen deftige verbinding meer krijg met de muis.

Als ik er dan nieuwe batterijen inplaats en deze aanzet dan kan het zijn dat enkel de muis reageert op de muisknop. Dit kan ik merken als toevallig de muiswijzer op één of ander knopje staat. Maar van bewegen wilt deze niet weten.

Erg vervelend. Maar ik vrees dat het iets te maken heeft met oplaadbare batterijen of niet. Deze gebruik ik namelijk. Maar van zodra ik er een gewone batterijen indoe werkt het perfekt. Waarschijnlijk moet de draadloze muis meer spanning hebben dan bv. het toetsenbord. De oplaadbare batterijen hebben ‘maar’ 1,2V t.o.v. de 1,5V van de gewone.[/quote:4453beec9a]

Ik heb ook het gevoel dat de BT muis aardig wat volts trekt. Ik had eens een paar “goedkope” batterijen en die vertoonden dezelfde symptomen. Wel verbinding en klikken, maar niet bewegen. Een paar deftige Duracell batterijen hebben toen het probleem verholpen.

Tegenwoordig doe ik ruim twee maanden met mijn batterijen, maar met “goedkope” batterijen of oplaadbare een stuk korter.

Koop inderdaad geen "goedkope" oplaadbare batterijen. Neem bijvoorbeeld GP 2300 batterijen. Die gaan lekker lang mee. En je weet het.....goed opladen, goed leegmaken, goed opladen etc..... Dat werkt altijd goed!

[quote:63fdabc749="-Mous-"] Een paar deftige Duracell batterijen hebben toen het probleem verholpen.

Tegenwoordig doe ik ruim twee maanden met mijn batterijen, maar met “goedkope” batterijen of oplaadbare een stuk korter.[/quote:63fdabc749]

inderdaad Duracell batterijen maken wel het verschil.