Mijn eerst Mac ooit is er!

Wat een gave shit dit! haha, na 270 berichten en status " Macosx.nl fan" heb ik vandaag eindelijk mijn eerste Mac ooit gekocht: iMac 20"

Heel heel heel vet! Ik ga ff spelen jongens :stuck_out_tongue:

Proficiat! Amuseer je er maar goed mee, het is een prachtig beestje.

Proficiat met de aankoop! Enjoy ;)

Gefeliciteerd met de aankoop. Ik ben ook verleden week geswitched en het bevalt prima!

Waarom werkt mijn nieuwe Mac zo super? Waar slaat dit op? Ik studeer dan welliswaar informatica, maar dit is gewoon geweldig:

Uit de doos, instellen en klaar. Meteen internet draaien. Meteen netwerk verbinding tussen mijn Windows machine gemaakt voor data transfer. Alles gaat zo simpel en snel! Dit moet voor jullie als normaal klinken, maar ik ben momenteel alleen nog maar een het genieten! Sorry dat ik mijn enthousiasme hier uit…:slight_smile:

Gefeliciteerd met je iMac G5 20´´. Je hoeft je niet te verontschuldige dat je Mac zo goed werkt, zo is een Mac nou eenmaal. :innocent: :wink:

Ik heb precies hetzelfde. Sta de afgelopen dagen iedere keer met m'n ogen te knipperen dat het allemaal zo makkelijk en snel werkt. Ben bang dat ik hierdoor alleen maar tijd over ga houden. Een verademing, had veel eerder de overstap moeten maken. En het ziet er in OS X ook allemaal zo gelikt uit; het is een plezier om een beetje rond te klikken en te kijken wat er dan gebeurt!

[quote:dcdc2b670c="AppletjeEitje"]Waarom werkt mijn nieuwe Mac zo super? Waar slaat dit op? Ik studeer dan welliswaar informatica, maar dit is gewoon geweldig:

Uit de doos, instellen en klaar. Meteen internet draaien. Meteen netwerk verbinding tussen mijn Windows machine gemaakt voor data transfer. Alles gaat zo simpel en snel! Dit moet voor jullie als normaal klinken, maar ik ben momenteel alleen nog maar een het genieten! Sorry dat ik mijn enthousiasme hier uit…:)[/quote:dcdc2b670c]

geeft niet :wink:
ik heb ook door huis gedanst :wink: