Mijn eerste site in Dreamweaver

Hoi,

Ongeveer 4 weken geleden "Handboek Dreamweaver 8 van Peter Kassenaar " gekocht en toch maar eens aan Dreamweaver begonnen. Voorheen maakte ik voor de hobby wel eens een site in Frontpage. Heb verder weinig tot geen verstand van html code etc.

De 1e week fanatiek begonnen aan het boek en kwam er redelijk doorheen. Bij hoofdstuk CSS liep ik vast. Dit was echt nieuw voor mij. Heb het boek toen 1 week aan de kant gelegd, en daarna verder gegaan. Nu 3 weken verder is dit het resultaat:

http://members.home.nl/davitosattic/

Site is nog niet af, en moet hier en daar nog puntjes op de i zetten. Graag zou ik van jullie willen weten wat wel en niet goed is aan deze site (tips) zodat ik nog eea kan verbeteren. Bijv. kleuren die niet bijelkaar passen etc…[/url]

Hij ziet er solide uit ... ziet er goed uit .. netjes ...

ziet er idd wel goed uit, alleen je menu is een beetje erg verstopt....

Nog een vraagje, was gisteren bij een vriend en wilde mijn website laten zien. Nu heeft hij een 19' TFT scherm, en mijn site is gemaakt op een 15' TFT scherm. Heb regelmatig in verschillende browsers mijn site gecheckt en stond overal netjes in het midden gepositioneerd.

Nu ik de site op het 19’ scherm bekeek stond deze echter links van het midden gepositioneerd.

Is hier iets aan te doen?

als je een container div maakt en deze in het midden centreerd en hier alle divs in doet zal het altijd in het midden van de browser geopend worden zolang de browser breed genoeg is om de hele pagina te laten zien. verder zou ik een kleine uitleg geven op de home site over de navigatie, die is nml erg ongebruikelijk en daardoor zullen een boel mensen alleen de home pagina bekijken en denken dat het alles is en weer naar een andere pagina surfen.

Ziet er netjes uit. Ik vind de navigatie erg gaaf, hoewel ik me wel kan voorstellen dat sommige mensen niet snappen hoe het werkt. Die :: voor die kopjes vind ik trouwens wel een beetje jammer. Goed werk!

Netjes gedaan maar past niet in het thema waar het over gaat. Als ik zo kijk lijkt het er mee op of er microsoft software wordt verkocht.

Die hand met dat menu is mooi, maar de rest is... heel eerlijk.... dodelijk saai! Dat mooie wat in zo'n hand zit zie ik niet terug in de rechte kadertjes en lijntjes. Dat maakt het inderdaad 'netjes' zoals sommigen hier zeggen. Ik zou me zorgen maken als mensen zeggen dat mijn werk alleen maar 'netjes' is. Meer schwung of zo, een beetje lef. Succes