Mijn G5 snurkt...

Beste medeleden,

Ik heb mijn G5 bijna naast me bed staan en ik heb hem bijna altijd in slaapstand staan snachts. Maar het lampje aan de voorkant doet dan net of hij aan het snurken is. (geen geluid, maar een soort zwaailamp idee) Weet iemand hoe je dat kan uitzetten?

Met en een zwaailamp en een blauwe helle bass box naast je hoofd is het moeilijk weer in spaal komen als je midden in de nacht wakker wordt…

Roel

plak d'r een stukje de ducktape over :P

in 'spaal' :

moet dit in ‘paal’ of in ‘slaap’ zijn? :roll: (en dit bij een hardwareforum) :o

sorry, kon het niet laten

ROFL!!!

hahahaha

Als je hem uitgeschakeld wilt hebben, moet je hem ongeveer een seconde of 5-10 ingedrukt houden. Hij gaat dan vanzelf uit.

Oké, maar staat de mac dan nog steeds in de slaapstand??

danistie... uit!

zo zie je maar weer dat al die leuke apple opsmuk ook irritant kan zijn...

ikzelf zou natuurlijk de hele nacht naar zo’n mooi lampje kunnen kijken… (doe ik ook met mijn iBook)

Beter je Mac dan je vriendin, geloof me.

Die zwaailamp is de reden dat mijn Macje UIT gaat 's nachts. Ducktape op me iBook, dacht ut nie!

Ik zou zeggen, leg het Steve Jobs eens voor. Zodra ik me druk ga maken om een pulserend lampje op mijn G4, ga ik over op Windows ...

ik heb er wel eens een draadje over gezien dat je m uit kan doen... maar ik kan hem niet meer vinden...

Dat draadje zit IN je G5. Doorknippen en je hebt nergens last meer van, ook niet als ie aan staat...

[edit] Dit is geen serieuze tip hoor, meer een associatie op het woord ‘draadje’. Don’t try this at home, dus[/edit]

Je kan van die leuke slaap kapjes voor op je ogen kopen in de winkel, misschien helpt dat het? Ik heb het zelfde probleem hor! Alleen dan zijn het 3 van die lampjes op men kamer... lijkt net een disco :lol:

Ik denk niet dat het verstandig is om te gaan sleutelen aan je Mac. Dat 'zwaailicht' effect hebben alle Mac's. De tip van Tomaat is zo gek nog niet: afplakken. Of je Mac op een andere plaats zetten. Mijn Mac staat aan het voeteneinde van mijn bed. van lampjes heb ik geen last, maar de ventilator zoemt hard als er geen omgevingsgeluid is. Maar ik laat mijn computer ook niet aan staan 's nachts. Maar ja, als je aan het renderen bent dan kan het niet anders.