mijn Iphoto,Itunes,Iweb sync met mijn macbook & imac ??

hallo,

Ik heb een een flinke tijd zitten snuffelen in de zoek functie over sync maar toch krijg ik niet de juiste antwoord naar voren.
Ik wil graag dat mijn macbook & imac sync met elkaar zijn bijvoorbeeld Iphoto op mijn macbook bevat mappen met foto’s dia shows etc…
ik zou graag willen als ik mijn imac opstart dat deze ook het zelfde mappen laat zien.
en eigenlijk het zelfde met Itunes en het liefst ook met Iweb.

is dit mogelijk ??, en zo ja waar zou ik dit kunnen instellen ??

Grt Andre

Ps: met Iweb zou ook prima zijn als ik de Iweb die op .mac staat dat ik deze kan “downloaden” naar bijvoorbeeld de macbook.
zodat ik daar eventueel weer een update op kan maken en deze kan uploaden.
en zelfde visaversa met de imac.

[quote:cd939edb11] I understand you are attempting to put your iWeb Domain file on your iDisk, possibly to manage your iWeb sites from multiple computers.

Unfortunately this way of using iWeb with iDisk is not recommended. If you need to share your Domain file between multiple computers, I recommend using a local storage device like an external hard disk, flash drive, or iPod. I regret the performance of iDisk is not suited to the use you are attempting to put it to for use with iWeb and may have unsatisfactory results.

In addition the Domain file is a package or bundle file and this type of file needs to be compressed to be transferred to iDisk ( File > Create Archive in the Finder ). If you compress the file first it should sync to the iDisk, keeping in mind the caveats above.

Sincerely,

Mike
.Mac Support
[/quote:cd939edb11]