Mijn ipod mini wil niet meer opladen voor de 2e X

hallo, ik ben nieuw hier op het forum, maar ik zit met een serieus probleem :x

ik heb anderhalf jaar geleden een ipod mine gekocht, alles werkte naar behoren, maar na drie-kwart jaar stopt ik op een dag mijn lader erin en wilde hij helemaal niet meer laden :oops: , dus ik maar terug gegaan naar dixons want ik had nog garantie.
na 2 maanden gewacht te hebben liet dixons me weten dat ik een compleet nieuwe kreeg omdat er al meer mensen met pcies hetzelfde probleem hun ipod hadden terug gehad.
nou ik heb dus een nieuwe gekregen en nu is ALWEER na ong drie-kwart jaar hetzelfde probleem opgedoken :cry: .

ik wilde gister dus mijn ipod opladen en had hem aangesloten maar hij begon niet met opladen (er verscheen nix op het scherm :evil: ). het was 's avonds en het kwam wel vaker voor dat het ff duurt voordat je iets ziet omdat ik hem helemaal leeg had gespeeld, dus heb ik hem de hele nacht in de lader laten steken.
maar vanmorgen deed ie het nog steeds niet, en ik heb geen garantie meer op de ipod dus mijn vraag is dus:
[b:5f0e300dcb]kan iemand mij helpen met dit probleem of heeft iemand dit ook al eens gehad ?? :frowning: [/b:5f0e300dcb]

En als je 'm aan je Mac / PC hangt? Ik vraag me af hoe dat zit met je garantie... Of je op een vervangend onderdeel (in dit geval dus de hele iPod) ook nog een jaar garantie hebt ofzo...?

[quote:a55860cf1d="Nikita"]En als je 'm aan je Mac / PC hangt? Ik vraag me af hoe dat zit met je garantie... Of je op een vervangend onderdeel (in dit geval dus de hele iPod) ook nog een jaar garantie hebt ofzo...?[/quote:a55860cf1d] als ik hem aan mun pc hang precies hetzelfde NIETS :oops:

als ik op de garantie ga zo ik met een beetje geluk wel iets eruit kunnen halen maar ik heb vorige keer ook een héééle lange tijd moeten wachten erop, en als je hem iedere dag gebruikt lijkt het alleen maar langer te duren :cry:
k d8 misschien weet hier iemand iets over dit probleem :slight_smile:

Direct naar Apple gaan voor garantie. Gewoon even de Apple Store bellen en uitleggen hoe het zit, en zeggen dat je geen zin hebt om weer 2 maanden te moeten wachten. Je kan het iig proberen... En voor de volgende keer: NOOIT meer iets kopen bij de Dixons, grootste kut winkel in NL (op gebied van elektronica)

ik kan wel bellen naar de apple store ja, alleen zit ik met het probleem dat ik die bon niet meer heb van de keer dat ik die nieuw pod heb gekregen en ik denk dat, dat dan tog wel een klein probleem is :( ik heb wel gehoord dat je de ipod kan "resetten", alleen weet ik niet hoe dit moet.

weet iemand hoe dit moet of heeft iemand nog goed advies ?? :slight_smile:

Hoe je moet resetten, vind je [url=http://www.bluap.nl/ipod/ipodhowto.php?how=resetten]hier[/url].

[quote:37a7e77a9a="scorphius"]het was 's avonds en het kwam wel vaker voor dat het ff duurt voordat je iets ziet omdat ik hem helemaal leeg had gespeeld, dus heb ik hem de hele nacht in de lader laten steken. ][/quote:37a7e77a9a]

en deed je dat via usb opladen? zoja moet je pc/mac wel degelijk aanstaan de hele nacht anders gebeurt er niets (hij trekt zelfs de iPod nog meer leeg)

:lol: :lol: HAHAHAHAHA TE GEK !!!! [b:ffe07af96f]HET WERKT !!![/b:ffe07af96f] 8) schijnbaar heeft de ipod zich opgehangen ofzo, hij doet het gewoon weer helemaal en alle muziek staat er ook nog op :roll: heel erg bedankt voor de info, kan ik eindelijk weer muziek luisteren :) :innocent:

Mijn ex-vriendin (ik ben nu nog wel goed voor Apple-support maar sex, ho maar :P ) had vorige week toevallig hetzelfde dus ik had het linkje nog in de buurt. Blij dat het weer werkt...

[quote:a655a90274="tiny"]Mijn ex-vriendin (ik ben nu nog wel goed voor Apple-support maar sex, ho maar :P ) had vorige week toevallig hetzelfde dus ik had het linkje nog in de buurt. Blij dat het weer werkt...[/quote:a655a90274] voel met je mee, :P respect !! 8)

[quote:a655a90274=“thugdre”]
en deed je dat via usb opladen? zoja moet je pc/mac wel degelijk aanstaan de hele nacht anders gebeurt er niets (hij trekt zelfs de iPod nog meer leeg)[/quote:a655a90274]
nee heb hem hele nacht gwoon aan de lader hangen, niet aan de pc want dat heeft tog geen zin als hij niet aanstaat dus. :), en ben alweer driftig bezig met plaatjes (-> edit :evil:[b:a655a90274]MP3’tjes[/b:a655a90274])

Plaatjes uploaden op een iPod mini? :?

[quote:8481792927="Mac Daddy"]Plaatjes uploaden op een iPod mini? :?[/quote:8481792927] *Edit: dit moet natuurlijk mp3'tjes zijn :P , die plaatjes moeten naar de psp :D 8)