mijn mac???

hay,

ik ga straks naar HBO, wil een laptopje simpelweg voor tekstverwerken, wat foto’s en presentaties…en thuis beetje internetten en iTunes…mischien af en toe een fototje bewerken meer niet…

Moet ik dan gaan kijken naar de opvolger van de iBook??? hoef 'm toch nog niet gelijk te hebben…

dus zou de MacBook wat zijn???

Die zou voor jouw benodigheden heel goed zijn. Een powerbook of MacBook Pro is overkill als je het enkel voor iTunes en tekstverwerken nodig hebt. Gewoon het goedkoopste modelletje MacBook/iBook is zeker geschikt :)

thanks...

ja zo’n MacBook Pro is het echt, mja studentje zonder super bijbaantje…schiet niet op :lol: duzj…

En de nieuwe MacBook zal ook wel gelikt worden :lol:

Huidige iBook voldoet perfect aan jouw eisen. Sterker nog, ik draai veel zwaarder spul op een twee jaar oude iBook G4.

[quote:edf453840f="vogel"]Huidige iBook voldoet perfect aan jouw eisen. Sterker nog, ik draai veel zwaarder spul op een twee jaar oude iBook G4.[/quote:edf453840f]

Een uurtje wachten kan nu geen kwaad hoor :wink:

MacBook Pro is overkill. Ik zou kijken of ik een huidige generatie iBook op de kop kon tikken. De opvolger van de iBook zal sneller zijn en een Intel processor herbergen, dat is zeker. Wat we niet zeker weten is de dag waarop deze zal verschijnen.

Dus als je op zwart zaad zit zou ik eens kijken naar een iBook G4. Hoeft het niet perse dan zou ik eens afwachten wat Apple met de Intel iBook gaat doen.

Als straks de iBooks overgaan naar Intel zullen veel mensen die willen, en hun G4 iBook te koop zetten... ik zou proberen dan een tweedehandsje te scoren, want die zijn echt goed genoeg voor wat jij wilt gaan doen.

De vraag blijft wat gaat de nieuwe macbook kosten in vergelijking met de prijs van de Ibook nu, ik schat hem een paar 100 euro duurder in dan de huidige ibook prijs maar we zullen het merken

Gebaseerd op wat, ijsbanaan? De iMacintel werd ook op dezelfde prijs als de PPC versie geïntroduceerd.

Al die mensen die maar een slag in de lucht slaan…

Apple heeft zelfs al perongeluk [url=http://www.macrumors.com/pages/2006/03/20060315134308.shtml]advertenties[/url] geplaatst over de MacBook!

Die zou evenveel kosten als nu. Meer stond er niet in…

Er staat in die link dat hij (in Italie) minder zou kosten, a la mac, 999,= ipv 1049,= Apple maakt wel eens vaker een foutje in een linkje, zegt zo nog niks natuurlijk...

[quote:a3768cbe47="à la Mac"]Apple heeft zelfs al perongeluk [url=http://www.macrumors.com/pages/2006/03/20060315134308.shtml]advertenties[/url] geplaatst over de MacBook![/quote:a3768cbe47]

Geloof jij het? Ik niet!

[quote:1ac3c04c45="Bor"][quote:1ac3c04c45="à la Mac"]Apple heeft zelfs al perongeluk [url=http://www.macrumors.com/pages/2006/03/20060315134308.shtml]advertenties[/url] geplaatst over de MacBook![/quote:1ac3c04c45]

Geloof jij het? Ik niet![/quote:1ac3c04c45]

Valt niets aan te gelove … het is gewoon gebeurd.

Ik zou gewoon voor de huidige iBook gaan, nog even wachten tot 1 april en dan bestellen. De nieuwe iBook's kunnen nog wel even op zich laten wachten en de huidige iBook's zijn ook prachtige dingetjes.

Precies. Als de nieuwe MacBooks uitkomen zullen de iBook G4's flink in prijs dalen. Of nou ja 'flink', in ieder geval dalen. Ik weet niet precies hoeveel de iMac G5's daalden, maar het is het wachten in ieder geval wel waard.

Eigenlijk ben ik zelf ook nog wel een beetje aan het twijfelen, misschien is de iBook G4 ook wel genoeg voor mij. Maar ja, ik wil altijd het nieuwste hebben :slight_smile:

De iMacs daalden behoorlijk. Ik heb een 20" model gezien voor de prijs van een 17".