Mijn ontdekkingen van vandaag

Deel 1 was nodig aan opruiming toe. Ga hier dus verder met de ontdekkingen van vandaag.

[quote:39ff1d9996=“j1mmyarts”]World of Warcraft installeren is nog geen half uurtje werk maar met de juiste updates downloaden en installeren ben je al een dag zoet -.-[/quote:39ff1d9996]

[quote:39ff1d9996=“rico”]ik vind dat allemaal nog meevallen, als je burning crusade speelt tenminste, dan heb je minder patches te installeren, ben btw vandaag gestopt met wow :stuck_out_tongue: heb men acc voor €150 weg gedaan :D[/quote:39ff1d9996]

Mijn ontdekking: Spelletjes spelen of Gamen kan een dure, verslavende hobby worden.

Ik vind dat ge-deel 2 echt onzin.

Da's ook een ontdekking.

En aan de traagheid van het forum kunnen we al ontdekken dat het geen enkel zin heeft…

Dat "Het grote, yeah ik heb een nieuwe ... gekocht" dan ook aan een deel 2 toe is. :x

Dat er niet kinderachtig gereageerd hoeft te worden...... :wink:

Dat er dan allerlei kunstgrepen nodig zijn om dit forum dus een beetje boven water te houden... :? en dat een bezoeker daar niets van mag zeggen... :? Edit: Weet je wat aan een deel 2 toe is? :x :x

[quote:e59c4f0c52="RobinZwama"]Ik vind dat ge-deel 2 echt onzin.[/quote:e59c4f0c52]

Mijn ontdeking is ook het deel 2 van topics… Ik vind het ook onnozel.

[quote:df06cfd1a4="dre brettel"][quote:df06cfd1a4="RobinZwama"]Ik vind dat ge-deel 2 echt onzin.[/quote:df06cfd1a4]

Mijn ontdeking is ook het deel 2 van topics… Ik vind het ook onnozel.[/quote:df06cfd1a4]

Inderdaad wat een stompzinnige actie, een deel van MacOSX.nl gaat weeral verloren en ik mis nu al meer dan 1000 posts! :x

En trouwens het was toch niet zo lang geleden dat er trots op de voorpagina stond: 1 gb gehaald aan topics, enz… En bedankt aan de leden…
Hoeveel blijft er nog over? :sealed:

[quote:ef40e24603="iWordfreak"]Inderdaad wat een stompzinnige actie, een deel van MacOSX.nl gaat weeral verloren en ik mis nu al meer dan 1000 posts! :x

En trouwens het was toch niet zo lang geleden dat er trots op de voorpagina stond: 1 gb gehaald aan topics, enz… En bedankt aan de leden…
Hoeveel blijft er nog over? :sealed:[/quote:ef40e24603]
ah gossie :cry: , wat zielig nou. Ik zou naar de rechter stappen.

Zie je gelijk wat ze belangrijker vinden.... hun post-counter.

Ik ben ook dik 6000 posts kwijt, boeiend.

XD haha.

ik heb geen idee hoeveel ik kwijt ben en het interesseert me ook niets :)

[quote:150038e27d="RobinZwama"]XD haha.[/quote:150038e27d]

XD ?

[img:150038e27d]http://www.mrgadget.com.au/catalog/images/olympus_xd_picture_card_512MB.gif[/img:150038e27d]

Dat de iPhone nog mooier in het echt uitziet dan op plaatjes :D

Heb hem gister in mijn handen gehad, helaas niet de tijd gehad om er echt mee te spelen.

Ik weet nu heel zeker dat ik een iPhone ga kopen als ie hier uit is.

[quote:cb49cb3f69="unSOUND"][quote:cb49cb3f69="RobinZwama"]XD haha.[/quote:cb49cb3f69]

XD ?

plaatje
[/quote:cb49cb3f69]
Irma wist ook al niet van XD betekend! Wat zijn jullie ouderwets :open_mouth: :wink:
XD, of xD, is doodgewoon een smiley, [img:cb49cb3f69]http://forum.mgbr.net/style_emoticons/default/xd.gif[/img:cb49cb3f69].

:wink:

Leuke link hierover: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_common_emoticons

[quote:cb49cb3f69=“wiki”]
[b:cb49cb3f69]Q(^.^Q)[/b:cb49cb3f69]
winner

[b:cb49cb3f69]d(⌒▽⌒)b [/b:cb49cb3f69]
Happy expression

[b:cb49cb3f69]`(•.°)~ [/b:cb49cb3f69]
Crazy, druggy, trippin’
[/quote:cb49cb3f69]

Mijn ontdekking dat er niet eens een code is voor een smiley met een smiley of smiley met een blauw scherm.... :P

[b:831a1d29e4]♪┏(・o・)┛ ♪ ┗ ( ・o・) ┓ ♪ ┏ ( ) ┛ ♪ ┗ (・o・ ) ┓ ♪ ┏(・o・)┛ ♪[/b:831a1d29e4]

[Happy expressions] :stuck_out_tongue:

[quote:357a093eaf="unSOUND"]Zie je gelijk wat ze belangrijker vinden.... hun post-counter.

Ik ben ook dik 6000 posts kwijt, boeiend.[/quote:357a093eaf]

mij boeit het ook niet, maar misschien wel de status waardat ze zich naar opgewerkt hebben.
Ik? een Newbie??
:x
Dat ik dat nog (een keer) mag meemaken :smiley:

[quote:7e53d82bc0="Seti-Hunter"] mij boeit het ook niet, maar misschien wel de status waardat ze zich naar opgewerkt hebben. Ik? een Newbie?? :x Dat ik dat nog (een keer) mag meemaken :D[/quote:7e53d82bc0]

Ik word ook nog eens een newbie als er nog een topic de deur uit vliegt.

@Turbanus, op dat van die kinderachtige reacties. Ik vind gewoon dat “Deel 2” niet staat als er geen “Deel 1” is, ik zou eerder het topic inkorten dan een deel 2 te maken zonder een voorgaand deel. Je zou er ook “Versie 2” van kunnen maken…

Status en aantal posten maken geen bal uit. Heel grote kans dat deze info bij de volgende versie van dit forum komt te vervallen. Het gaat om de inhoud kerel! :wink: