mijn postbank doet het in safari

Beste mede maccers,

Ineens doet ie het weer, mijn postbank.nl. Ook bij jullie? Ik ben trouwens benieuwd voor hoe lang :frowning:

Bas

Twee maanden op vakantie geweest?

Ik heb nu zo'n twee maanden "mijn postbank.nl" En ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad in combi met safari. Hij doet het bij mij altijd. Wat zou het probleem moeten wezen dan?

[quote:5e6a32a7b0="bobdebouwer"]Ik heb nu zo'n twee maanden "mijn postbank.nl" En ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad in combi met safari. Hij doet het bij mij altijd. Wat zou het probleem moeten wezen dan?[/quote:5e6a32a7b0]

Dan ben je op het goede tijdstip ingestapt: Vlak na de introductie van Tiger deed mijnpostbank.nl het opeens niet meer in Safari. Het heeft meer dan een maand geduurd voordat ze dit probleem hebben verholpen, en dat terwijl de postbank iMacjes verkoopt via hun online store. :?

bij mij doet mijnpostbank.nl het al sinds ik het gebruik (in safari) en ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad (behalve dan met mijn banksaldo :P )

die van mij doet 't dus nog steeds niet, ik weet niet wat 't probleem is, ik kan gewoon niet inloggen :( ik hoop dat 't ooit gaat lukken.. gelukkig doet 'ie het bij julie wel :D

eerste keer inloggen met camino(Int) nederlands Daarna kun je zowel camino als safari blijven gebruiken

GR SE

als je 'pith helmet' gebruikt om advertenties te blokkeren dan doet ie ut niet. dan kan je firefox gebruiken