mijn postbank, wel of niet?

Een vriendin van mij wil switchen! Jippie!

Maar ze wil wel zeker weten of Mijn Postbank.nl wel werkt. Op het forum zie ik veel onderwerpen hierover met wisselende info.

Ze gaat een nieuwe Mac kopen en heeft dus straks [u:f585c3cd38]Safari 1.2.2 en Panther 10.3.4[/u:f585c3cd38]. Voorkeur is om geen extra browsers zoals Netscape te installeren.

Wie gebruikt dit momentel en werkt het ook gewoon? (Dus zonder cache legen, certificaten te veranderen, etc. een gewone gebruiker moet het dus zonder inspanning kunnen doen.)

Werkt prima, geen probleem, met 10.3.4. Volgens mij ging het met 10.3 al allemaal goed. en Safari 1.2.2

Het wertk fantastisch!

Geen probleem!

Naar aanleiding van dit bericht nog even gekeken of het werkt. Ondertussen heb ik 10.3.4. Maar bij mij lukt het dus totaal niet. Ik blijf de volgende melding krijgen:

Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan.

Ik heb geen idee hoe ik daar voorbij kom. Dezelfde melding krijg ik in Netscape 7

Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen??

Werkt hier ook perfect

@defender90 je heb toch wel java 1.4.2? dan moet het gewoon werken.

Pete

Het werkt niet onder Jaguar. Netscape 7.01 installeren is de enige oplossing, als ze bij de Postbank het weer niet eens verklooien. Ik ben geswitched naar de ABN AMRO omdat ik het zat ben.

[quote:7004efc3f2="defender90"]Naar aanleiding van dit bericht nog even gekeken of het werkt. Ondertussen heb ik 10.3.4. Maar bij mij lukt het dus totaal niet. Ik blijf de volgende melding krijgen:

Security module niet meer actief, controleer of uw browser java-enabled is en log opnieuw aan.

Ik heb geen idee hoe ik daar voorbij kom. Dezelfde melding krijg ik in Netscape 7

Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen??[/quote:7004efc3f2]

Dat heb ik ook, maar als je het dan een aantal keer probeert krijg je vanzelf weer die security module te zien en daar klik je dan op altijd toestaan. Je kan dan daarna gewoon inloggen. Als je dan de volgende keer op mijnpostbank.nl heb je kans dat je de eerste keer niet kan inloggen met de melding dat de sucurity module niet actief is, maar als je dan nog een keer inlogt doet i het wel.

[quote:a68ed2df1c="tennapel"]Het werkt niet onder Jaguar. Netscape 7.01 installeren is de enige oplossing, als ze bij de Postbank het weer niet eens verklooien. Ik ben geswitched naar de ABN AMRO omdat ik het zat ben.[/quote:a68ed2df1c]

Het werkt wel met Jaguar. Het ligt aan JOU. :stuck_out_tongue:

MENSEN!!!

HET WERKT.

Het ligt allemaal aan jullie voorkeuren/updates of het wel of niet werkt.
:stuck_out_tongue:

[quote:f7b7f010ab="ivan.roos"]MENSEN!!!

HET WERKT.

:P[/quote:f7b7f010ab]

werk jij bij de Postbank? Het werkt soms, het is traag en niet gebruiksvriendelijk. Mijn voorkeur is al bepaald en aangezien ik 33 ben komen er geen nieuwe updates meer voor mij uit.

Het werkt. En je kan er alles zelf op regelen zelfs de automatsche afschrijvingen terug vorderen. Soms is het sneller dan anders. Maar ben er wel tevreden mee.

werkt met Safari 1.2.2 en Mac OSX 10.3.4

saldo is even laag als in windows :stuck_out_tongue: wel positief though

[quote:77430ba192="tennapel"][quote:77430ba192="ivan.roos"]MENSEN!!!

HET WERKT.

:P[/quote:77430ba192]

werk jij bij de Postbank? Het werkt soms, het is traag en niet gebruiksvriendelijk. Mijn voorkeur is al bepaald en aangezien ik 33 ben komen er geen nieuwe updates meer voor mij uit.[/quote:77430ba192]

Wat ben je kortzichtig. Ik werk niet bij de Postbank…even een beetje re-researchen en dan lees je dat ik een student ben :stuck_out_tongue:

no problem

www.rabobank.nl

Ben je van al het gezeik af.

[quote:31958ed6ed]www.rabobank.nl

Ben je van al het gezeik af.[/quote:31958ed6ed]

Ja, en ook van al je geld!

Maar om even te reageren op de vraag: MijnPostbank werkt gewoon. Dat wil zeggen: als het niet door een storing plat ligt.

Ik zou trouwens de afweging om te switchen of niet, niet laten afhangen van de mogelijkheid om te kunnen internetbankieren met welke bank dan ook. Het is namelijk zo dat vanwege de beveiliging de veranderingen in dit soort diensten/systemen elkaar snel opvolgen, en dit zorgt altijd voor problemen. Welk systeem of browser je ook gebruikt.

Houston, we have NO problem!

werk ook hier prima.

alleen de laatste tijd zijn ze aan het vernieuwen geweest en is ie regelmatig uit de lucht.

Zou dat nu verholpen zijn?
Weet iem. wat ze dan verberterd zouden hebben…?
op dal-uren werkt ie zel gewoon

[quote:d59c27e35e="xavs"] alleen de laatste tijd zijn ze aan het vernieuwen geweest en is ie regelmatig uit de lucht.

Zou dat nu verholpen zijn?
Weet iem. wat ze dan verberterd zouden hebben…?
op dal-uren werkt ie zel gewoon[/quote:d59c27e35e]

Dat is nu precies het probleem. Ik heb gemerkt dat op de momenten dat ik op mijn Mac met geen mogelijkheid kon inloggen ik wel op een windows machine kon inloggen, maar dan alleen met Internet Explorer.

Waar het aan ligt? geen idee, het heeft alleen iets te maken met de java security applet.

Verder zijn de pagina’s traag en krijg ik vaak time-outs, kortom het duurt allemaal veel te lang om mijn bankzaken te regelen. Vergeleken met Girotel is het drie stappen terug qua performance.