mijn powerbook 12 inch maakt veel ventilatorgeluid

heb geupgrade naar 10.3.4

Gaat dit vanzelf weg of is dit een bug ?

Bedankt

nergens last van (behalve toen het 35 graden in de huiskamer was en garagaband wat sporen moest loopen :wink: )

regel ff het progje temperaturemonitor

dan kun je zien wanneer hij aanslaat (bij welke temperatuur), en wanneer hij weer uitgaat

hey phobia, fijne 'tar. Ben jij dat?

[quote:f09f414d64="rpschade"]regel ff het progje temperaturemonitor

dan kun je zien wanneer hij aanslaat (bij welke temperatuur), en wanneer hij weer uitgaat[/quote:f09f414d64]
ik heb een 17" iMac 1 GHz en bij mij doet dat progje dus nix:
"[b:f09f414d64]No Temperature sensor Found[/b:f09f414d64]
This computer is based on the ‘PowerPC 7450’ processor. The CPU manufacturer has disabled the Thermal Assist Unit on this chip, so it is not possible to report temperature information.

A feature check executed by the Mach kernel additionally confirms that this processor is not capable of returning temperature values.

A scan of your hardware indicates that there seems to be no alternative temperature sensor available that can communicate with the operating system.

Unfortunately, your hardware does not support temperature monitoring so this application cannot be used."

Toch gaat mijn fan wel eens aan en uit. Hoe doet 'ie dat dan? Gokken? Vaste interval? beetje vaag programma wel…

[quote:b779165957="Waterman"]hey phobia, fijne 'tar. Ben jij dat?[/quote:b779165957]

8)