mijn t68i voor internet

Hoe kan ik mijn Sony Ericsson T68i gebruiken om online te gaan met mijn powerbook, ik geraak met bluetooth erop enzo maar dan moet je ergens een "nummer" invullen, wat is dat ?

ps, ik heb Proximus

Heb vroeger ook een T68i met een iBookie gehad, Nu een PoBo 17" en een T630. Je moet je bluetooth apparaat configureren, waarbij ik mijn oude inbelnummer van Planet Internet gebruik. Heb nu kabel, maar gebruik mijn oude Planet account om in te bellen via bluetooth in noodgevallen. Ik weet niet of jij ook nog een "Inbelaccount" hebt?

Je hebt dus echt een inbelnummer nodig als je het niet via de GPRS doet. (hier heb ik geen ervaring mee, helaas)

Bij meer vragen…lamarwawetuh…

Op Belgacom.net kan je een gratis webaccount aanvragen. Samen met die account krijg je dan ook een inbelnummer, waarop je moet bellen als je met een "klassieke" modem een internetverbinding wil maken. Je kan dit nummer dus gebruik om met je GSM die verbinding te maken.

[quote:ccb93d2521="Dirk Petré"]Op Belgacom.net kan je een gratis webaccount aanvragen. Samen met die account krijg je dan ook een inbelnummer, waarop je moet bellen als je met een "klassieke" modem een internetverbinding wil maken. Je kan dit nummer dus gebruik om met je GSM die verbinding te maken.[/quote:ccb93d2521]

waar doe je dat, want de site van belgacom is al even userfriendly als windows. En ik heb skynet adsl, kan dat mss helpen ?

Hi Flameboy, ten eerste u heeft een coole nick en avatar; ik ga ervan uit dat u skateboard? In Nederland is het zou dat bijna alle gratis internet accounts via de telefoon een 0676.... nummer is. Dat houdt bij ons in dat met een gewone telefoon het lokale tarief wordt betaald maar met de mobiele telefoon niet. Voordat u hoge kosten maakt, zou ik eerst even checken of dat inbelnummer ook lokaal tarief is voor uw t86i.

Succes!