Mijn voeding is afgebroken hulp nodig bij solderen..

Ik heb per ongeluk iets te hard aan mijn kabeltje getrokken en het was gedaan met mijn externe voeding,

Heeft iemand ervaring met het solderen ervan? ik weet dat de kabel een zwarte en een witte is, maar alleen weet ik niet goed met welke polariteit dat ik het moet solderen…
op het chipje in de stekker zelf staat naast een pool de letter B en aan de ander de letter W.

Nu lijkt mij het logiste dat b voor black staat en w voor white, maar kan iemand verifieren of dit daadwerkelijk zo is… kwestie van mijn batterij niet op te fikken wegens foute polariteit… ik weet dat lithium batterijen en foute polariteit hééél slecht samengaan… explosies enzo…

soit, weet iemand iets hierover…

Bedankt!

nico
:apple:

ik heb een paar fotootjes

daar wil je niet echt aan gaan beginnen... de schakeling blijft erg zwak en kan dan elk moment kapot gaan... been there, tried that. het is handiger om bij een macstore een nieuwe (tweedehandse) voeding te kopen (of via tweedehandsmac.nl)

Suc6
Rob

Een antwoord op je vraag heb ik niet, maar als het niet lukt weet ik wel een betaalbaardere voeding te koop: http://www.it-factor.nl/catalog/index.php?cPath=210_217_273&osCsid=29206af93d72d4f375a958bd2917d5c4

Wit spuiten en je ziet nauwelijks verschil met de oude :wink: