Mijn vriendin is eindelijk geswitcht!!

Welkom Erikatje en van harte gefeliciteerd met je PB.

En euh… DEform. Nu moet je niet teveel achter de PB gaan zitten, nu je iMac er niet is. Straks krijg je nog ruzie. :stuck_out_tongue:
Maar ff zonder gein: Ik heb medelijden met je.

Mijn vriendin is al twee jaar geleden geswitched en zit nu bij haar nieuwe werkgever te klagen dat ze daar weer achter een pc moet kruipen terwijl ze gewoon haar iBook aan het netwerk wil hangen. Tsja, weer een matige systeembeheerder in paniek :lol:

[quote:2bccd07e47="nma"]Welkom op het forum Erikatje! Welkom, welkom....

Ik zag dat alle andere heren op dit forum met een te hoge testosteron-spiegel, je wel erg enthousiast welkom hebben geheten. Ik sluit me daar voorlopig blind bij aan… Dat gezegd hebbende, een foto is altijd welkom! Weet ik tenminste waarom ik je zo enthousiast welkom heet… Je kan hier, hier, of hier een plaatje posten. En denk erom: in het ‘Babe v/d Dag’ draadje mag je geen naakt beneden de navel posten.

:wink:[/quote:2bccd07e47]

terug van weggeweest? :wink:

welkom erikatje! :smiley:

[quote:3566bb73b9="Byron"]welkom en gefeliciteerd!

en @ Zerk: waar heb jij het precies over? Zowat alle vormen van chatten werken perfect (vaak zelfs beter) op een mac…[/quote:3566bb73b9]

[quote:3566bb73b9]Zo Mei 29, 2005 22:14[/quote:3566bb73b9]

:?

[quote:307ac283e8="Marconius"][quote:307ac283e8="Byron"]welkom en gefeliciteerd!

en @ Zerk: waar heb jij het precies over? Zowat alle vormen van chatten werken perfect (vaak zelfs beter) op een mac…[/quote:307ac283e8]

[quote:307ac283e8]Zo Mei 29, 2005 22:14[/quote:307ac283e8]

:?[/quote:307ac283e8]

whoops :stuck_out_tongue: had het niet gezien, als de topic bovenaan een lijst staat is hij voor mijn gevoel vrij recent, ga niet elke keer de datum checken als er wordt gepost…

Nou, feliciteer je vriendin maar namens mij ;) :P

hehe m'n broer gaat volgende week een iBook kopen. Ben blij eindelijk switchd er iemand in de famillie.

gefeliciteerd! :D

Zal ik dan ook maar welkom en gefeliciteerd zeggen. :?

Niet dat het niet gemeend is, maar er lopen duizenden van die draadjes. :kleenex:

Mag je nu aan de andere kant van het ledikant liggen? :wink:

Welkom en veel plezier........