MijnPostbank.nl

Voor diegene die het nog niet wisten. MijnPostbank.nl werkt alleen onder Tiger i.c.m. Opera 8.0. Mocht iemand weten site te laten werken onder Safari hoor ik het graag.

Link: http://www.opera.com/

Ik heb er geen ervaring mee, want ik doe prive niets met de Postbank maar heb je al de user agents geprobeert in het Safarimenu. Je kunt daar bijvoorbeeld ook kiezen voor Explorer (Windows MSIE 6.0).

Succes!

Dan moet je wel eerst dit intikken in terminal. [defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1] Dan krijg je in Safari naast de Help de [Debug]

Bij mij doet hij het ook in Mozilla 1.7.8. Ik heb ook nog een java plugin geinstalleerd. Misschien dat hij het daarom doet. (Opera is werkelijk de meest verschrikkelijke browser ooit op de markt gebracht.)

he, cool Ik had nog Opera 6 of zo, en daar deed de site het ookal niet. Bedankt voor de tip :)

Volgens mij werkt de site ook met firefox. Mooie browser, wordt vaker aanbevolen door Microschoft Expleures sites.

De postbank helpdesk levert helaas nog steeds verouderde informatie. Bij mij werkt mijnpostbank.nl in Tiger goed met Netschaap 7.0.2 Alle functies van de postbank werken.

Helaas nog steeds Netscape… :cry: :mrgreen:

En vandaag is alles anders! Een compleet vernieuwde mijnpostbank.nl site, die voor zover ik tot nu toe kan zien gewoon werkt onder Safari 2.0 in OS X 10.4.1. Zonder dat ik zelf iets heb hoeven veranderen. Overschrijven naar andere rekeningen en internetsparen werkt nu ook zonder dingen dubbel te hoeven doen.

Veel dank aan de Postbank medewerkers die dit eindelijk voor elkaar hebben gekregen, en houden zo!

Opera gaat bij mij direct in de prullenbak.

Ongelooflijk, het werkt gewoon weer. Ik ben blij dat de postbank het probleem heeft opgelost. Ik hoop dat het ook zo blijft.

Opera heb ik ook heel snel de binnenkant van mijn prullenbak laten zien.

Heeft het toch geholpen, het forum!!! :finderoud: :finderoud:

8) :lol: :P

eindelijk weer eens contact met m’n girorekening.