MijnPostbank.nl

Voor diegene die het nog niet wisten. MijnPostbank.nl werkt alleen onder Tiger i.c.m. Opera 8.0. Mocht iemand weten site te laten werken onder Safari hoor ik het graag.

Link: http://www.opera.com/

Ik heb er geen ervaring mee, want ik doe prive niets met de Postbank maar heb je al de user agents geprobeert in het Safarimenu. Je kunt daar bijvoorbeeld ook kiezen voor Explorer (Windows MSIE 6.0).

Succes!

Dan moet je wel eerst dit intikken in terminal. [defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1] Dan krijg je in Safari naast de Help de [Debug]

Bij mij doet hij het ook in Mozilla 1.7.8. Ik heb ook nog een java plugin geinstalleerd. Misschien dat hij het daarom doet. (Opera is werkelijk de meest verschrikkelijke browser ooit op de markt gebracht.)

he, cool Ik had nog Opera 6 of zo, en daar deed de site het ookal niet. Bedankt voor de tip :)

Volgens mij werkt de site ook met firefox. Mooie browser, wordt vaker aanbevolen door Microschoft Expleures sites.

De postbank helpdesk levert helaas nog steeds verouderde informatie. Bij mij werkt mijnpostbank.nl in Tiger goed met Netschaap 7.0.2 Alle functies van de postbank werken.

Helaas nog steeds Netscape… :cry: :mrgreen:

En vandaag is alles anders! Een compleet vernieuwde mijnpostbank.nl site, die voor zover ik tot nu toe kan zien gewoon werkt onder Safari 2.0 in OS X 10.4.1. Zonder dat ik zelf iets heb hoeven veranderen. Overschrijven naar andere rekeningen en internetsparen werkt nu ook zonder dingen dubbel te hoeven doen.

Veel dank aan de Postbank medewerkers die dit eindelijk voor elkaar hebben gekregen, en houden zo!

Opera gaat bij mij direct in de prullenbak.

Ongelooflijk, het werkt gewoon weer. Ik ben blij dat de postbank het probleem heeft opgelost. Ik hoop dat het ook zo blijft.

Opera heb ik ook heel snel de binnenkant van mijn prullenbak laten zien.

Heeft het toch geholpen, het forum!!! :finderoud: :finderoud:

8) :lol: :P

eindelijk weer eens contact met m’n girorekening.
gelukkig is m’n internetspaarrekening nu eindelijk een normale rekening geworden.
overschrijven verloopt nu gewoon via het gewone overschrijvingsformulier. Top!
't ziet er bovendien wat overzichtelijker uit enn… eindelijk een fantsoelijke uitlogknop! :lol:

Helaas heb ik onvoldoende saldo om alles uitgebreid te testen. Maar het ziet er veelbelovend uit.

Er was vannacht onderhoud: [quote:63eb692800]Let op: wegens onderhoud is Mijn Postbank.nl van vrijdag 20 mei 23:00 uur tot zaterdag 21 mei 08:00 uur niet bereikbaar. Daarnaast is wegens onderhoud Mijn Postbank.nl op zondagochtend 22 mei van 00:00 uur tot 06:00 uur niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.[/quote:63eb692800]

Bij mij werkt ie nu ook weer. Heb gelukkig naast mijn iMac een G3 B&W van mijn vriendin staan die nog Panther draait dus kon gelukkig wel bankieren

Het inloggen gaat dus goed in Tiger, maar lukt het overschrijven wel?

Heb net mijn gemeentebelasting betaald. Had hiervoor een bug dat ik alles 2 keer moest invullen maar dat is gelukkig ook opgelost.

Het is toch vreemd, Gisterenavond kan ik naar diverse brownsers te hebben gebruikt en diverse internet plugins te gedownload eindelijk met Firefox naar mijnpostbank.nl, nog diverse keren geprobeert met Safari en het lukte niet, nu vandaag lukt het wel incl overschrijvingen, das mooi Toch?

heej wat een goed nieuws!

bij mij werkt het niet....

helemaal goed in Safari ... Toch wel goed dat postbank iets meer aan de mac gebruikers aan het denken is geslaan. Hij is zelfs sneller dan eerst. Joepie

Wat een opluchting. :apple: :apple: :apple:

Excellent! :)