MijnPostbank

Internetbankieren en Girotel van de Postbank is nu mogelijk met Safari denkzij de laatste java en safari update. De website van de Postbank is vernieuwd. Straks kunnen alle handelingen via MijnPostbank worden uitgevoerd en heb je geen Girotel meer nodig. Allen jammer dat MacGiroBase niet meer overweg kan met de nieuwe rekeningoverzichten die je via MijnPostbank kunt downloaden. Heeft er al iemand een oplossing voor ?

wat ik doe, je kan via mijnpostbank een overzicht downloaden:

Rekening raadplegen
Girorekeningen
Downloaden (rechts)
Periode selecteren

Nu wordt het gedownload als *.csv bestand, dit csv bestand openen met excell en vanuit daar kan je er weer een mooi overzicht van maken :slight_smile:

Ik heb het alleen getest met excell dus kan niet zeggen hoe het met andere programma’s gaat

alleen het inloggen duurt eeuwen bij mij

Jammer dat een accountje aanvragen NIET werkte via safari / exporer, dus maar vanaf den leechdoos (winXP) gedaan en werkte feilloos... :(

[quote:99ede0fe03="interFACE"]alleen het inloggen duurt eeuwen bij mij[/quote:99ede0fe03] Twee keer je wachtwoord intoetsen en het gaat soepel. Dit werkt althans bij mij goed, misschien bij jou ook wel.

gijs, een keer je wachtwordt intoetsen is voldoende alleen moet je twee keer op ok drukken

Zorg er voor dat je de nieuwe java 1.4.2. hebt gedownload. Ik draai OSX10.3.3 met safari 1.2. Ook onder 10.3.2 is het niet gelukt ondanks alle hierboven beschreven tips van anderen. Na het downloaden van java 1.4.2 (die 1.4.1 automatisch vervangt) kan ik probleemloos met postbank.nl werken.

http://www.apple.com/support/downloads/javaupdate.html

ik ben inmiddels een erg blije firefox gebruiker, het is sneller en ik krijg minder foutieve pagina's te zien dan in safari. Helaas kan ik ermee alleen niet inloggen bij mijn postbank, iemand enig idee hoezo?

@beertje. Ja logisch dat het niet ging in 10.3.2 als je de nieuwe Java niet had geïnstalleerd. Dat stond al in de eerste posting van deze draad.

@keko. Met Firefox en andere Mozilla browsers lukt het alleen als je de juiste MRJ-plugin hebt: versie 1.0fc2. Die is ergens op internet te vinden, maar ik heb het adres niet bij de hand. Volgens mij staat die wel ergens in een andere draad, dus even zoeken.