Vind het leuk bedacht... en het is netjes.
[img:551e9fdfd8]http://www.maj.com/gallery/ThaBart/Desk/milk2.jpg[/img:551e9fdfd8]
wat zal een printer lelijk staan hierbij…
Vind het leuk bedacht... en het is netjes.
[img:551e9fdfd8]http://www.maj.com/gallery/ThaBart/Desk/milk2.jpg[/img:551e9fdfd8]
wat zal een printer lelijk staan hierbij…
Héél mooi ja.
Ik droom altijd van zo’n opgeruimd bureau.
En dan kijk ik hier: iMac, Printer, Synthesizer, extra HD, telefoon, tekentablet, USB-hub, kabels voor iPod, camera en webcam. En dan nog een kastje er onder met extra Dual Layer brander en veel, héél veel stekkers, kabels, adapters, Airport Express. Hoe verwerk je dat allemaal in dat mooie bureau?
Niet.
Helaas.
[quote:d10debc595="KarelWillem"]Hoe verwerk je dat allemaal in dat mooie bureau?[/quote:d10debc595] Draadloos (het meeste dan)... In een heel rommelig kastje. Achter je. :)
zo'n vissenbak erin is wel erg vet ;-) maar idd, het ziet er zo strak uit. Maar ik gebruik me bureau niet alleen als computer houder maar ook gewoon als bureau :D
idd als je veel hardware erbij hebt wordt het vrij lastig om dat allemaal weg te werken.
daarnaast lijkt het me dat die poot heel erg in de weg zit…
Ziet er strak uit maar voor de kabels wat hier ligt iets te krap :?
wat kost ie eigenlijk? ik zie het nergens staan
[quote:645d25f143="black*star"]wat kost ie eigenlijk? ik zie het nergens staan[/quote:645d25f143] Ga er maar gerust van uit dat een prijs die niet genoemd wordt een astronomische waarde bereikt.
Wow! Wat een prachtig ding. Het probleem is alleen dat je er dan ook nog de juiste omgeving omheen moet hebben om het tot z'n recht te laten komen. Dat zie ik nog niet gebeuren om m'n kamer :P
ik werd toch wel nieuwsgierig naar de prijs en na een beetje googlen... 3250 euro
Hm,paasgeschenkje? :P
ik heb alleen wel de indruk dat het niet echt stabiel is en dat inderdaad de poot ongelooflijk in de weg zal staan,wel een mooi idee met die twee lagen,aangezien ik m’n bureau zelf ga mken,ga ik het ook maar een uitproberen