mini digital camera aansluiten

Ik heb bij Bart Smit een mini digital camera gekocht voor slechts Euro 13,-. De bijgeleverde software is alleen geschikt voor een PC. :( Het programma iCamShare en IOXpert heb ik al geprobeerd maar zien de camera niet.

Heeft iemand een goede oplossing om de camera binne Tiger zichtbaar te maken?

Ik heb geloof ik ook zo'n cameraatje, maar alleen onder WinTel werkend (wat heet) gekregen. Wat ik ook heb geprobeerd, onder MacOS X is ie niet zichtbaar. Het is echt met recht een speelgoed apparaatje, als je op de pc eerst de camera aansluit, en dan pas de software opstart, switched 'ie hier direct naar de webcam functie, en ben je al je 'foto's' kwijt...

Ik heb voor mijn dochter maar een ander cameraatje gehaald.

Erik

Ja dat was dus ook mijn bedoeling. Powerbook mee op vakantie en de foto's van de kids direct in lezen; er kunnen maar 25 foto's op. als ik er achter kom hoe het werkt laat ik het je wel weten.

MacJac

Je kunt 'm aansluiten via Virtual PC, ( waarschijnlijk ook via een alternatieve windows-emulator) Mijn kinderen-en ik-hebben er even mee gespeeld, maar de beeldkwaliteit is toch wel van erg lang geleden... Mijn dochter heeft nu m'n oude spiegelreflex ingepikt...

Maar ja, zo'n gedoe om een cameraatje van drie keer niks aan te sluiten? De kwaliteit van het apparaatje is echt echt echt vreselijk, alhoewel mijn destijds 7 jarige dochter het in eerste instantie wel leuk vond.

Ik heb uiteindelijk een Trust cameraatje (715 PowerCam, 3.3Mpixel) voor haar gekocht. Bij de Mediamarkt kostte hij ongeveer 70 Euro. Dat blijft een aardig bedrag natuurlijk voor zo’n geintje, maar de kwaliteit is vele malen beter dan die BartSmit camera, en belangrijker, hij wordt direct door iPhoto herkend.

Erik