Mini iPod in vooraad in de VS.

http://www.americangoodies.com/page/page/893379.htm

Beetje duur, wel een goed bericht dat er mondjes maat weer Ipod mini's gewoon normaal geleverd kunnen worden maar om er 400,- dollar voor te moeten betalen, dat gaat me nu toch wel echt even te ver, ik wacht wel op het moment dat de Nederlandse release komt voor zo'n 280,- euro, klinkt toch iets beter in de oren.

Vanaf 390 dollar!

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

kugh… :sick:

Die site heeft niet echt een uitstraling van: "wij zijn te vertrouwen"

Inderdaad een hoog "Dankzij deze iPod ben ik in 1 week 53 kg afgevallen" -gehalte

Gaat de iPod mini in Nederland €280 kosten? Hij kost in de VS maar $250. Dan kan ik er beter nu al een op ebay kopen. Ik zie er genoeg met nu kopen voor €270.

Goeiesmiddags zeg; is die prijs incl importheffing of iets dergelijks? Hij is dan gewoon flink duurder dan een 3g ipod......aan u de keuze.

250$ in de US, → Europese technologische achterstandstoeslag er bij optellen et voila €300. Bizar dat al die gadgets in de US en Azië goedkoper zijn. Europa is altijd als laatste aan de beurt zo lijkt het :cry:

ja die europese achterstelling is gewoon te groot, erg jammer

[quote:27f224a1cb="LeBigMac"]Goeiesmiddags zeg; is die prijs incl importheffing of iets dergelijks? Hij is dan gewoon flink duurder dan een 3g ipod......aan u de keuze.[/quote:27f224a1cb]

Ja die prijs is inclusief alles.
Tax inclusief en importheffing wordt er niet betaald, want de iPod wordt als ‘gift’ verstuurd.

Met andere woorden, lekker op ebay kopen bij iemand met een hoge score. Ik heb al vet veel op ebay gekocht, nooit verkeerd gegaan. Mijn ervaring is dat lui met een hoge score dit graag zo willen houden en vaak zelfs betere service verlenen dan echte online winkels.

Ik heb eens een console via ebay gekocht in Hong Kong, ik was niet 100% tevreden. Kreeg een mailtje terug met een lijst van spellen waaruit ik 1 mocht kiezen die me gratis toegestuurd werd. :slight_smile:

Zeg Noes, 3 posts en alledrie over die site, werk je soms voor hun of zoiets? :?

Wie zegt dat ze te vertrouwen zijn ???

Rel of Del potjes?