Mini Ipod playlist

Ik heb sinds kort een mini Ipod (lucky guy i am :D )

Op mijn playlist heb ik live albums staan … Tussen twee nummers stopt de muziek elke keer voor een paar seconden.
In mijn Itunes heb ik daar geen last van
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen op mijn Ipod.

Er is bij iTunes de mogelijkheid om bij het importeren van een CD te kiezen voor "join tracks" ofwel tracks samenvoegen. Dat heeft als nadeel dat je niet meer naar de originele individuele tracks kan, maar voor live albums lijkt mij dat niet zo'n probleem. Als je die tracks dan op je iPod zet ben je het stukje stilte tussen de tracks kwijt. Een andere mogelijkheid is er volgens mij op dit moment niet voor de iPod. De korte pauze tussen de nummer schijnt veroorzaakt te worden doordat de iPod van elk nieuw nummer even de ID-tags moet lezen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Klopt op I tunes heb ik die zo ingesteld ... maar de Ipod neemt die niet over ...

Ja dan weet ik ook niet meteen een simpele oplossing. Wel een andere mogelijkheid, maar dat vraagt nog wel wat werk. met een freeware programma als Audicity kun je de verschillende tracks aan elkaar plakken en er 1 nieuwe van maken die je dan vervolgens aan iTunes toevoegt.

In ieder geval bedankt voor je reactie. We zoeken verder .... 8)

Lees even [url=http://www.ipodlounge.com/faqs_more.php?id=1608_0_10_0_C]dit artikel[/url] op iPodLounge.com. Ik denk dat de enige oplossing is om er daadwerkelijk 1 bestand van te maken.

komt door mp3. je zult dan in AAC of ander moeten importeren. mp3 plakt altijd een leeg sukje ervoor en er achter.

ik heb weleens gehoord dat mensen loopjes maakten met mp3 maar volgens mij kan het niet of erzijn oplossingen die ik niet ken.

Tks .. dat artikel zegt dus dat het inderdaad aan mp3 ligt .. en als oplossing dat je er 1 file van moet maken Nadeel is dan natuurlijk dat je dan die onderlinge nummers niet meer apart kunt benaderen .... :(

Nou dan kan maar beter leren leven met een paar seconden stilte … 8)