Mini-prints?

Sinds de patch van acrobat 6 naar 6.01 heb ik iets vreemds... als ik een pagina vanuit safari wil printen of opsla als pdf, maakt hij er een pdf van 1049,9x1484,5 cm van!

Hij print het dan passend op een a4-tje, met als gevolg een superklein printje links in de hoek van 3x4 cm. Ik heb al Acrobat opnieuw eropgezet na de oude verwijderd te hebben, maar dat hielp ook niet, heeft iemand een idee?

[quote:4622207497="Mrzl"]Sinds de patch van acrobat 6 naar 6.01 heb ik iets vreemds... als ik een pagina vanuit safari wil printen of opsla als pdf, maakt hij er een pdf van 1049,9x1484,5 cm van!

Hij print het dan passend op een a4-tje, met als gevolg een superklein printje links in de hoek van 3x4 cm. Ik heb al Acrobat opnieuw eropgezet na de oude verwijderd te hebben, maar dat hielp ook niet, heeft iemand een idee?[/quote:4622207497]

misschien in de preferences verwijderen. Dus in je User map (of in de system map) naar library gaan, en in de map preferences zoeken naar adobe acrobat (let op, dit verwijdert wel instellingen, dus als je hebt geregistreerd ofzo :roll:)

Ik heb het geprobeerd, maar hij doet nog steeds hetzelfde :( Snapper niets van....

Misschien ligt het probleem dan bij Safari. Kan je daar eens de preferences van trashen?

Werkt ook niet...