MiniSleevz??

Omdat ik sindskort de trotse bezitter ben van een iPod Mini wil ik hem natuurlijk ook zo mooi mogelijk houden! :P Ik zag [url=http://www.voorjegemac.nl/artikelen/ipodmini/minisleevz.php]dit[/url] op [b:f555d330bb]voorjegeMac[/b:f555d330bb] ... is het wat? :?

Diotav

is it just me, of is dat voorjegemac helemaal niet zo goed voorjeportemonnee? een armband kost daar 37 euro, bij applestore (ok, met studenttaried) 26 euro.. mini dock 47 versus 35.

Ik heb een hele serie van dit spul voor iPods en iBook/PowerBooks. Het zijn eenvoudige hoesjes die je snel over de iPod/Mac kunt schuiven. (Alhoewel die voor de iPod in het begin erg strak zat, maar dat wordt vanzelf wat losser bij gebruik.) Voordeel van deze hoesjes is dat je de iPod kunt bedienen terwijl 'ie in het hoesje zit. Hij past alleen niet meer in het dock, maar aan de onderkant zit wel een opening in het hoesje voor de connector.

[quote:abe426e295="DJ Momo"]is it just me, of is dat voorjegemac helemaal niet zo goed voorjeportemonnee?[/quote:abe426e295] Je hebt volkomen gelijk. Bij voorjegemac hebben ze een hele hoop leuke accessoires die je vaak alleen maar via internet in America kunt bestellen. Dus er zit flink wat spul bij met een hoog hebbe hebbe gehalte. :lol:

[img:0b8b160b84]http://www.voorjegemac.nl/images/minisleevzkleuren.gif[/img:0b8b160b84]

hij lijkt net zo een doorzichtig doekje dat je overhebt en daarover heen heb gehaald :stuck_out_tongue:

kvind hem wel tof…maar voor die 18 euro ga ik liever iets anders kopen
(studentjes hebben nou eenmaal niet zoveel geld)[/img]

wel eens 2 x iTrip via voorjegemac besteld. daar kwam nog eens 15 euro!!! verzendkosten bij,... :( :x :evil: :oops: :cry:

Zijn er nog betere en/of goedkopere opties?? :?

Diotav

[quote:9f8526059f="beammeup"]wel eens 2 x iTrip via voorjegemac besteld. daar kwam nog eens 15 euro!!! verzendkosten bij,... [/quote:9f8526059f] Nee: bij voorjegeMac zijn de verzendkosten € 6,30 excl. btw tot 5 kilo. Dus je hebt iets besteld van 15 kilo of onder rembours en lopen de kosten inderdaad op!

Dit staat op [b:8d2a429bf1]voorjegeMac[/b:8d2a429bf1]:

[quote:8d2a429bf1]Let op: onder een totaal orderbedrag van € 25,00 inclusief BTW zijn wij helaas genoodzaakt om € 7,50 inclusief BTW aan orderkosten in rekening te brengen. De verzendkosten zijn altijd exclusief en worden aan u doorberekend.[/quote:8d2a429bf1]

Betekent dat er ook nog € 7,50 extra bij komt aan verzendkosten? Ik betaal dus alleen al € 15,- aan orderkosten en verzendkosten omdat het bedrag onder de € 25,- is!? :?

Diotav