Minister Eurlings is pro Apple

Hoi,

In een debat in de Tweede Kamer maakte minister Eurlings, via een vraag over de aanschaf van hardware i.v.m. de beveiliging van het spoor, de opmerking dat er veel mensen zijn die van Windows Vista weer terug willen naar Windows XP en dat volgens hem de enige goede oplossing een appeltje is, oftewel Apple.
Dit had overigens niets inhoudelijks met het debat te doen, maar toch vermeldenswaard.
Ik hoorde het hem toevallig zeggen via politiek24

Groeten, Marcel.

Grappig! Maxime Verhagen gebruikt ook een iPhone (en Twitter), ook een leuk detail...

En een MacBook Air.. ;) Overigens niet de enige Mac bij Maxime thuis. :)

Haha, dopen we dit topic om tot 'het politieke appeltjes topic!' :P

Maar wel grappig om te weten.

Hij zal vast niet de enige zijn in de Tweede Kamer!

Ik ben inderdaad wel benieuwd hoeveel mac-fans er rondlopen in de 2e kamer!

Minister Plasterk van OC&W heeft op zijn werkkamer een enorme ACD staan en er hangt ook een Mac aan, aangezien er volgens mij Tiger op draaide...

Ja, maar die dock leek wel heel erg op die van Leopard, vond je niet? [img:d76633e95f]http://h4xr.org/g40b[/img:d76633e95f]

In de Tweede Kamer moeten ze in elk geval met een windows systeem werken, en nee dat werkt inderdaad voor geen meter.

[i:670c033eac]en dt moet dan ons volk vertegenwoordigen[/i:670c033eac] :stuck_out_tongue:

Vraag me af welke tweede kamer mensen hier op het forum meelezen? Wellicht leuk om eens een keer de stats erop na te slaan..?

[quote:e6d80d2a8c="Martijn Snels"]Grappig! Maxime Verhagen gebruikt ook een iPhone (en Twitter), ook een leuk detail...[/quote:e6d80d2a8c]

Shit, die druiloor van een Verhagen ? Zou bijna reden zijn om weer naar Windows te switchen…

wim-lex heeft toch ook een iphone g1 uit Amerika gehaald

[quote:f3b0d198a4="Toinef"]wim-lex heeft toch ook een iphone g1 uit Amerika gehaald[/quote:f3b0d198a4] De Rijksvoorlichtingsdienst ontkent dat nog steeds. ;)

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2007/11/maxima_en_wimlex_kopen_iphone.html

[quote:850ac1cc7f="Zerk"]er hangt ook een Mac aan[/quote:850ac1cc7f] Mac mini, als je het mij vraagt. Er lag namelijk een voeding daarvan op tafel onder de ACD, viel mij op toen ik dit op het Journaal zag :)

[quote:3b0688cd95="Rolf"][quote:3b0688cd95="Martijn Snels"]Grappig! Maxime Verhagen gebruikt ook een iPhone (en Twitter), ook een leuk detail...[/quote:3b0688cd95]

Shit, die druiloor van een Verhagen ? Zou bijna reden zijn om weer naar Windows te switchen…[/quote:3b0688cd95]

Je bent zelf een druiloor van een Verhagen

Weet iemand of Trix met een Mac werkt? :apple: