mis applications na installatie 10.2

Hoi,

MacOS 10.2.1 draait goed op mijn powerbook G3, maar na een tijdje kwam ik erachter dat ik enkele programma’s mis, zoals iCal, DVD speler en nog enkele waarschijnlijk.
Was er bij de installatie een keuze voor Easy Install/Custom Install?
Ik kan het me niet herrinneren, de programma;s heb ik ondertussen wel gedownload bij Apple, maar toch vreemd.

zulu

Hallo Zulu

Ical heb ik ook gedownload (stond niet op cd denk ik en zat ook niet in update), dvd-speler heb ik niet staan (heb ik nu pas opgemerkt). Wat zou ik echter met dvd-speler doen? ik heb geen dvd-speler in mijn cube :smiley:
Zou bij installatie er geen check gedaan worden of er een dvd-speler aanwezig is in het toestel en bij afwezigheid ervan word er niks geïnstalleerd?

Ik heb bijvoorbeeld ook geen dvd-schrijver en idvd zou toch wel op de cd moeten staan, of niet?

groeten
davedive

iCal is pas na de release van Jaguar vrijgegeven en moet je dus downloaden. Het installatieprogramma is slim genoeg om te zien wat voor computer je hebt en dus of je dvd's kunt afspelen. Hij weet ook of je bijvoorbeeld een stuurvlak hebt, anders krijg je daarvoor ook geen voorkeurpaneel op je systeem.

[quote:5c97b99915="Gijs"]iCal is pas na de release van Jaguar vrijgegeven en moet je dus downloaden. Het installatieprogramma is slim genoeg om te zien wat voor computer je hebt en dus of je dvd's kunt afspelen. Hij weet ook of je bijvoorbeeld een stuurvlak hebt, anders krijg je daarvoor ook geen voorkeurpaneel op je systeem.[/quote:5c97b99915]

Toch niet slim genoeg want ik heb een DVD speler in mijn powerbook en die herkende hij niet. ??

zulu