Mixen op Mac - Welk Programma?

Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken voor een auto-beat-mix programma voor de mac (3 jaar). Helaas heb zelf nog niets kunnen vinden. Voor pc is er djmixpro dat werkt echt geweldig! :).

Op de mac is er wel iets als megaseg, maar dat is waardeloos.

Iemand suggesties?

Als het er niet is, een ander goed mix programma voor de mac dan, iets met sporen enzo? (niet peak DV)

Ik heb wel eens zo'n programma via LimeWire gedownload maar doe er verder niets mee en volgens mij alleen voor OS9. De naam is Mixman Studio Mac 1.0.

Zoek via LimeWire of anders mail ik het wel even. :wink:

Groet,
Bert

[url=http://www.baytex.net/party/]Batex Party![/url] is de max! en idd mega seg really sucks! Ik heb daar ook eens op liggen vloeken

mixman, met de toetsenbordbestuuring bert? of is het iets anders?

ik ga baytex maar eens gebruiken :slight_smile:

Bedoel je eigenlijk live mixen, of niet?

Adriaan

editen is ook prima, als ik maar een goede proffessioneel overkomende mix kan creeren. Baytex voldoet niet aan de verwachtingen. Het is wel stukken beter dan megaseg.

Adriaan; als je een goed edit programma weet, graag. Knippen en plakken van mp3's enzo op sporen is ook prima.

(uit pure wanhoopigheid ben ik nu de geluidskaart op mn windows bak aan het installeren; zit al een uur te klooien zonder resultaat :D)

"live" is het professioneelste programma dat ik ken. Wordt gebruikt door de meeste DJ's. Alleen dit is aleen misschien te professioneel. (voor mij dan tenminste)

Live

Ik vraag me nu ook wel eens af wat die Dj's echt gebruiken. In en op optredens en clips zie je regelmatig iBooks en Powerbooks staan maar met welke programma's?

Die iBooks staan er enkel voor de sfeer hoor, een DJ mixt met platen niet met een computer. De enige keer dat een DJ zijn iBook zal gebruiken is als hij een demootje wil draaien.

Eiger ik dacht dat je een mix-programaatje zocht, tja wat je vraagt neigt wel veel naar professionele software. Dan is live idd wel het gemakkelijkste om mee te werken. Ik gebruik voor editing altijd Bias-Peak Is redelijk gemakelijk in gebruik en tevens zeer professioneel. Om dan meerdere sporen te gebruiken kan je op diezelfde page van Bias ook nog eens Bias-Deck vinden. Maar ik denk dat je met Live al wel je sublieme mix zal kunnen maken.

Maar vertel een keertje wat er ontbrak aan Baytex Party. Ik ken niet veel van Software-DJ programmatjes. Ik mix met echte vinyl-platen en vond dat Baytex wel het dichtste aanleunde bij een realistishe DJ-ervaring zoals je die hebt in de club of party.

peak vind ik helemaal niets. Ik heb nu een demo van live, en van deck 3.5 gedownload.

reason is wel leuk, maar niet wat ik bedoelde.

Tja dan wordt het de duurste optie he [url=http://www.emagic.de/english/products/logic/lap.html]Logic[/url] :p oops het moet OSX zijn waarschijnlijk? tja sorry dan zal je nog wat moeten wachten Logic is nog OS 9.

Je moet Peak wel zien als stand alone editing. Knippen en plakken en bewerken, saven dan in deck gooien of welk programma dan ook