mlmac nieuwe versie

Ik heb gisteren de nieuwe versie van mlmac geïnstalleerd. De downloads die ik daarvoor al had gestart zijn tot nogtoe nog niet verdergelopen. Nieuwe downloads verlopen vlotjes. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft of komt dit gewoon omdat er momenteel niemand online is die het bestand aanbiedt?

bij mij doet ie het goed dus...

en heeft ie de oude downloads gewoon hervat?

ja Check ander de version history:

Versions history
0.6.1
[b:264ee6e284]- fixed bug that got mlMac stuck on the connecting window[/b:264ee6e284]<-check

• fixed memory leak
  • fixed update checking bugs
  • added German, Swedish and Spanish localizations
  • ready to support Gnutella
  • updated documentation
  • fixed minor errors in localizations

Is 'ie nu beter dan poisoned? En is Gift nog steeds zo moeilijk te stoppen?

Ik blijf nog effe de oude gebruiken, bij mij stopte de nieuwe mlmac ermee bij opstarten met de bekende melding dat het systeem niet beinvloed is.

En mlmac blijft beter dan Poisoned, wie dat bericht ooit op de voorpagina heeft gegooid… :lol:

Ik moet waarschijnlijk de prefs even dumpen

Ik heb enkele keren Poisoned uitgeprobeerd na alle lovende berichten, maar ook ik vind met mlMac meer. Dat wil zeggen, soms vindt Poisoned meer en andere keren mlMac, maar met mlMac haal ik toch meer succesvolle downloads. De update schijnt trouwens beter te werken als je eerst de oude map in Application Support verwijdert. Het gevolg is wel dat je incomplete downloads ook weg zijn.