mlMac stopt steeds

Jo lui,

Ik gebruik mlMac veel om te downloaden. Maar sinds 3 weken is er geen doen meer aan. Hij stopt iedere keer ong. 10 sec. na opstarten. Verder download ie bijna niet. Heel vervelend. Iemand idee waar dit kan liggen? De permissies zijn het niet.

In de voorkeuren van mlmac, kun je aangeven om alleen mlmac af te sluiten, terwijl de deamon gewoon aanblijft staan en dus blijft downloaden. Deze kun je dan ook benaderen via een webbrowser en zo de status controleren van je downloads. Maar ja kun je zo snel bij je voorkeuren van mlmac en instellen voordat het programma stopt?

Ik hoop het, anders voorkeuren effe weggooien. Of mlmac compleet verwijderen en effe opnieuw installeren.

Ik start mlmac 's ochtends eenmaal en het downloaden gebeurt verder in de achtergrond de hele dag door. Super!

[quote:21c67930d8="Jesper"]Jo lui,

Ik gebruik mlMac veel om te downloaden. Maar sinds 3 weken is er geen doen meer aan. Hij stopt iedere keer ong. 10 sec. na opstarten. Verder download ie bijna niet. Heel vervelend. Iemand idee waar dit kan liggen? De permissies zijn het niet.[/quote:21c67930d8]

das nie best jongen… er zou iets op kunnen starten wat je SYS verziekt… kijk ff of er iets vaags opstaat. ik sta wel versteld dat het macosx betreft btw… zou nie mogen van ome jobs :evil:

iets vaags kan dus ook SAFARI of IE zijn :wink: