M'n eerste Mac (Powerbook) is besteld...

Hoi hoi...

Na 14 jaar met PC te hebben gewerkt, ga ik nu toch echt de stap naar Apple zetten. Heb vandaag m’n eerste Mac, in de vorm van een Powerbook 15", besteld! :slight_smile:

Kan niet wachten tot het systeem er is. Met een beetje geluk arriveert hij al eind volgende week.

Ben benieuwd.

Hey, Proficiat met je aankoop, je zal er zeker geen spijt van hebben, het is een prachtig dingetje ;)

Geniet ervan !

Welkom bij de family... Even zonder gekheid... Kan me niet voorsellen dat je er spijt van krijgt. Gewoon het basiboekje doornemen en daarna vragen stellen op dit forum. Succes verzekerd.

groetjes

Dank jullie wel... Ben erg benieuwd! Heb al ontzettend veel gelezen over de Mac en OS X dat ik ook denk dat ik er wel veel plezier aan ga beleven.

Heb vorig jaar al enige malen in de Apple Store in SF gestaan en gewerkt met een Mac, om het te testen. Was toen een IBook en was al onder de indruk. Kan dus ook niet wachten tot m’n Powerbook er is. :slight_smile:

Gefeliciteerd met je Powerbook en nog hele veel gelukkige jaren mee !!! :wink:

Daar gaan we wel vanuit he! Daarom heb ik ook alles erop en eraan laten zetten. Wil er wel even mee kunnen doen.

ja ik geef je groot gelijk. Het is niet de bedoeling om ieder 2 jaar een Mac te kopen van meer dan 2000 euro.

Precies.

Het is een flink bedrag dat ik er voor neer moet tellen… Heb met m’n huidige laptop ook ruim 2 jaar gedaan en is nu echt veel te langzaam, door XP en SP2. Erg jammer, want hij doet het verder nog prima. Alleen de traagheid is niet normaal.

Heb daarom nu maar voor de beste specs gekozen, in de hoop dat ik er ook iets langer mee kan doen. :slight_smile: Ben erg benieuwd en kan werkelijk niet wachten.

Nou ik geloof dat Mac´s niet zo snel traag worden. Ja inderdaad je kan nu beter zo veel mogelijk geld neertellen voor een Mac zodat je er zeker 5 jaar mee kan doen.

I hope so! :-) Als ik hier hoor hoelang men nog met een G3 doet, waar ik ook nog eens op heb gewerkt, enkele jaren geleden voor m'n werk, dan heb ik er wel vertrouwen in dat ik er de komende jaren veel plezier van ga hebben.

Zeker. :wink: