Mobile Me geen behoefte aan

Ik heb die optie gedaan dat je dus zoveel dagen gebruik kan maken van MobileMe maar na zoveel dagen wordt dat betalen. Ik wil daarmee stoppen en dus niet overgaan in betalen. Hoe kan ik hiervoor zorgen dat het stopt?

Je krijgt er toch een melding van dat je moet opzeggen of gaan betalen? Je hebt wel gelijk dat als je niks doet, dat je dan moet gaan betalen... zo las ik net in de voorwaarden

Ik zou naar mijn instellingen gaan op me.com.

Maar ja, dat is wel [b:f638dccee3]heel erg[/b:f638dccee3] logisch, dat kan het nooit zijn!

In Nederland zijn stilzwijgende abonnementsverlengingen tegenwoordig verboden. Daar kan je je evt. nog op beroepen.

Is geen verlenging. Je neemt gewoon een abonnement op MobileMe en daarbij krijg je de eerste 2 maanden gratis en de mogelijkheid om het abonnement binnen die tijd weer op te zeggen.

Ik denk inderdaad dat het een kwestie van even nakijken is. Volgens mij is het zelfs zo dat er niet automatisch verlengd wordt. Je account wordt gedeactiveerd als je zelf niet verlengd. Alleen je e-mail adres blijft behouden en is er een mogelijkheid je account later weer te activeren. Eventuele overige gegevens die erop stonden ben je dan wel kwijt.

Maar als gezegd, kijk het even na of bel even naar een Applewinkel. Zij zullen dit wellicht ook kunnen weten!

[quote:63e89eb0fd="Statenweg"]Is geen verlenging. Je neemt gewoon een abonnement op MobileMe en daarbij krijg je de eerste 2 maanden gratis en de mogelijkheid om het abonnement binnen die tijd weer op te zeggen.[/quote:63e89eb0fd]

leuk en aardig, maar HOE zeg je dan op? ik ben nu ingelogd maar kan het nergens vinden in MobileMe…

Zucht.

Je gaat naar: https://secure.me.com/account/
Links op het scherm zie je een menu, kies voor Account options

En dan het vinkje "renew" wegdoen.