Mobile me niet in system preferences....

ik heb nog steeds .mac staan bij m'n system preferences... Ik heb de software update al laten draaien maar die zei dat er geen nieuwe software is. Ik dacht dat er mobile me instellingen zouden komen in de system preferences... hebben meer mensen dat ie niet bij de updates komt te staan?

Je moet eerst eens proberen inloggen via systeemvoorkeuren, even wachten, en dan komt hij vanzelf zeggen dat er een update beschikbaar is.

Hoi. Even een keer inloggen.

met je dot mac naam of willekeurig, dat triggert de ME download.

Succes

Wik

aha! dat is m!! Bedankt maar weer!

Hallo,

Ik kan inloggen wat ik wil, maar bij mij blijft het stug “.Mac” heten in systeemvoorkeuren.

Ik heb nog wel Tiger 10.4.11.

Maar volgens Apple mag dat niets uitmaken.

Marc.

bij mij doet ie t ook niet.. irritant zeg.. heb een proefabbo.. synct prima. maar geen update van mobileme :x

ook 10.4.11

En voor Tiger gebruikers (10.4.11) is dus nu ook duidelijk dat zij tegen dat .Mac logo aan blijven kijken.

http://db.tidbits.com/article/9695?rss

Marc.

Google: MAC System preferences still showing .mac

Eerste resultaat draadje op Apple.com met een download link naar de update ([b:b882409b80]Leopard only[/b:b882409b80]).

Bij mij heb ik ook ingelogd, maar als ik voorkeuren wil aangeven zoals synchronisatie blijft die roepen dat dat met mijn .mac account niet kan, Maar ik heb een .me account. Gegevens ook al verwijderd, helpt ook niet. Ik zit ook nog op 10.4.11