Ik zoek een programma waardoor ik apps van het internet via mijn pc op de iPod Touch 1G kan zetten. Installous werkt namelijk niet op OS 3.0. Ik hoorde dat het iets van MobileMe hete maar welke source moet ik dan toevoegen bij Cydia?
Mobile Me is een service van Apple, daar moet je geloof ik 99 per maand voor betalen. En Installous werkt wel bij mij (iPod touch 1G 3.0). :innocent:
Weet alleen niet of je hier over die zaken mag discussieren! :?
[quote:f1eb5d6ffd="diotav"]Probeer het eens opnieuw .. ik kan niets van je post maken?![/quote:f1eb5d6ffd]
Lijkt me toch vrij duidelijk. Ik ben te gierig om apps via de app store te kopen. Daarom wil ik ze van internet afhalen. Voorheen deed ik dit via installous (app op de ipod via cydia waardoor je appstore apps kon downloaden). Maar na de update naar 3.0 is dit niet meer te downloaden want dan krijg ik de melding: ‘couldn’t configure pre-depend dpkg for ncurses, probably a debendency cycle’. Dus zoek ik een software dat je via cydia kan installeren zodat ik die apps gewoon via een internetsite kan downloaden en ze via itunes op mijn ipod te zetten (waarschijnlijk heet dit dus geen mobile me, dus correct me if i’m wrong). Wanneer ik dat zonder die software doe geeft itunes de melding dat de app niet kan worden overgezet naar je ipod blablabla…
[quote:7e2619191c="basovich"][quote:7e2619191c="diotav"]Probeer het eens opnieuw .. ik kan niets van je post maken?![/quote:7e2619191c]
Lijkt me toch vrij duidelijk. Ik ben te gierig om apps via de app store te kopen. Daarom wil ik ze van internet afhalen. Voorheen deed ik dit via installous (app op de ipod via cydia waardoor je appstore apps kon downloaden). Maar na de update naar 3.0 is dit niet meer te downloaden want dan krijg ik de melding: ‘couldn’t configure pre-depend dpkg for ncurses, probably a debendency cycle’. Dus zoek ik een software dat je via cydia kan installeren zodat ik die apps gewoon via een internetsite kan downloaden en ze via itunes op mijn ipod te zetten (waarschijnlijk heet dit dus geen mobile me, dus correct me if i’m wrong). Wanneer ik dat zonder die software doe geeft itunes de melding dat de app niet kan worden overgezet naar je ipod blablabla…[/quote:7e2619191c]
[quote:f5125dad60="lwdehaas"][quote:f5125dad60="basovich"][quote:f5125dad60="diotav"]Probeer het eens opnieuw .. ik kan niets van je post maken?![/quote:f5125dad60]
Lijkt me toch vrij duidelijk. Ik ben te gierig om apps via de app store te kopen. Daarom wil ik ze van internet afhalen. Voorheen deed ik dit via installous (app op de ipod via cydia waardoor je appstore apps kon downloaden). Maar na de update naar 3.0 is dit niet meer te downloaden want dan krijg ik de melding: ‘couldn’t configure pre-depend dpkg for ncurses, probably a debendency cycle’. Dus zoek ik een software dat je via cydia kan installeren zodat ik die apps gewoon via een internetsite kan downloaden en ze via itunes op mijn ipod te zetten (waarschijnlijk heet dit dus geen mobile me, dus correct me if i’m wrong). Wanneer ik dat zonder die software doe geeft itunes de melding dat de app niet kan worden overgezet naar je ipod blablabla…[/quote:f5125dad60]
Download AppSync 3.0 in Cydia, uit de hackulous source! (http://cydia.hackulo.us) :D[/quote:f5125dad60]
[quote:e73cfe7bdb="lwdehaas"]Mobile Me is een service van Apple, daar moet je geloof ik 99 per maand voor betalen.[/quote:e73cfe7bdb]
Ga maar op zoek naar een ander geloof:
[quote:8477e4d230="Hansi2124"][quote:8477e4d230="lwdehaas"]Mobile Me is een service van Apple, daar moet je geloof ik 99 per maand voor betalen.[/quote:8477e4d230]
Ga maar op zoek naar een ander geloof:
De applicaties, die via Installer worden aangeboden, zijn freeware, daarmee wordt er doorgaans geen inbreuk gemaakt op de licentie-rechten van de ontwikkelaars. Er wordt dus niet 'actief [geholpen] in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma's waar gewoonlijk voor betaald wordt' en het betreft ook geen illegaal verkregen software.
Het bespreken van de deze programma’s en jailbreaks is dus gewoon toegestaan op OMT. Het valt te bediscussiëren of al die programma’s verder wel legaal zijn. Volgens de OMT-regels is er geen bezwaar tegen de discussie, zoals die nu verloopt. De vraag had eigenlijk moeten zijn; “Hoe krijg ik Cydia aan de praat onder OS 3.0”.
Maar Zerk,
Over Cra*ked apps praten mag toch niet,
want dat is illegaal... Dus dit topic is ook fout, het gaat over het synchroniseren van cra*ked apps....
En over Installous praten is dan toch ook illegaal? :roll: