Ik heb net MobileMe aangeschaft. Voor iTunes heb ik ooit een account aangemaakt met mijn Windows Live email account. In mijn iTunes account wilde ik dat emailadres vervangen door mijn nieuwe MobileMe emailadres. Dan krijg ik de melding dat ik dat niet kan vervangen met mijn MobileMe adres en dat MobileMe abonnees al een account hebben. als ik dan inlog met mijn MobileMe account komt de melding dat dit Apple ID nog niet gebruikt voor iTunes. Dat klopt. Als ik dan op doorgaan klik maak in in feite een nieuw account aan blijkbaar (al staat vreemd genoeg bij de geheime vraag dezelfde vraag als mijn oude iTunes account) en zodra ik bij de betaalgegevens kom en voor Click & Buy kies kom ik niet verder. Ik moet mijn Click & Buy Account verifieren maar dat is al eens gebeurd met mijn oude iTunes account.
Ik wil ook geen 2 verschillende iTunes accounts, ik wil het bijbehorende emailadres vervangen door mijn nieuwe MobileMe emailadres. Kan iedereen mij aangeven hoe ik dat nu kan doen. Of gaat dat niet?