MobileMe vertoont (een hele hoop) kuren

Dag beste mensen,

Ik heb een paar vragen:

- Hebben jullie ook kuren met MobileMe?
- Welke kuren hebben jullie?
- Sinds wanneer doen deze kuren zich voor?

* Mijn kuren betreffen iCal die vaak slecht synchroniseert én mijn .me mailaccount die geen mail meer wil versturen.

Welkom,

Blijkbaar ben je nieuw met MobileMe aangezien je deze vragen stelt.

MobileMe = Kuren

Heb het al jaren, en heeft nog nooit fatsoenlijk gewerkt. Hopelijk komt daar met iCloud verandering in.

Hier werkt het prima...

werkt idd zéér moeizaam. Vanaf als ik de web-based content wil raadplegen (mail, docs, foto's) gaat het dermate tergend traag

Ik heb geen enkel probleem met Mobile.me, zelfs geen kuren.

Ik alleen met Mail van Lion en MobileMe. Het slecht versturen van mailtjes naar veel gebruikers en hij switched altijd terug naar een niet te verwijderen smtp server die niet werkt en zichzelf MobileMe noemt:S.

@Nick Nack: Ik heb zeer positieve ervaringen met MobileMe, altijd gehad. Vervelend dat jij blijkbaar niet dezelfde positieve ervaring hebt!

MobileMe werkt hier op zich prima. Ik maak weinig gebruik van de mail faciliteiten, omdat ik mijn eigen IMAP adres gebruik. Doorsturen en dergelijke heb ik geen zin an. Adresboek en agenda (syncen is fantastisch!) en dingen als iDisk werken prima. iDisk vind ik traag vanuit de Finder en gaat via een ftp client veel sneller.

Op 't moment ligt mijn MobileMe e-mail eruit, ik krijg er geen verbinding mee via Mail. Dat gebeurd zelden overigens.

Ik hoop dat iCloud de snelheid zal verbeteren. Verder doet MobileMe en hopelijk iCloud ook wat het moet doen voor mij.

Hier ook, geen MAIL.. de rest werkt dacht ik wel... iCal gaat ook nog steeds goed.