Moet de anti-windowsfilm er komen?

Jaja, nog maar een poll nu we toch bezig zijn! Voor wie niet snapt waar het over gaat, luistert OMT #122!

Nee

Ik vind dat er juist meer OS’en moeten komen. Zo heeft de consument meer keuze.
In de autowereld heb je toch ook niet maar 4 merken maar wel een stuk of 60.
Hetzelfde geld voor Hi-Fi, MP3 spelers etc.

Een anti-windows film ??? Hallo, Windows is geen ziekte ofzo hoor ! OK, het is niet perfect (OS X ook niet!) maar er daarom een ANTI-windowsfilm van te maken ? Pfff

Wat is dit in godsnaam voor bullshit dan?!

[quote:c9e4e719c5="MrAcid"]Wat is dit in godsnaam voor bullshit dan?![/quote:c9e4e719c5]

Heeft met de leeftijd van de topic-starter te maken.

Val es deaud met je poll

En die belediging heeft waarschijnlijk met jouw leeftijd te maken? Doe eens aardig tegen elkaar.

@Bor: Ik neem aan dat jij dit als geintje bedoelt, want de mannen van OMT bedoelden dit namelijk ook zo.

Voorlopig reageert "Ja" met een kleine voorsprong op "Nee".

Zelf vindt ik dat die film er wel moet komen eigenlijk, mocht iemand zoiets willen maken. Windows is geen slecht OS (hangt ervan af waar je het voor wilt gebruiken, maar hetzelfde geldt voor OSX & Linux en elk heeft hun eigen voor- en nadelen) maar zo’n film zou kunnen helpen om mensen verstaanbaar te maken dat ze een keuze kunnen hebben…

De meeste thuisgebruikers zijn zo simpel dat ze niet beseffen dat je nog OSX en Linux hebt… laat staan dat ze weten wat een OS doet eigenlijk. Zo’n filmpje zou dat verstaanbaar kunnen maken en de mensen hiervan op de hoogte brengen opdat ze een keuze kunnen maken. Kiezen ze alsnog voor Windows, dan is dat hun goed recht natuurlijk.

Wat een forum ook dit.. :sealed:

@Rickje: “Wij zitten opdezelfde golflengte”

Ik zou wel eens een anti-Apple-film willen zien. Want daar mankeert nogal wat aan, aan Apple. Duur! Niet compatable! Arrogant! Altijd beter denken te zijn dan Windows! Steve Jobs! Altijd problemen met de software (en anders wel met de updates)! De icoontjes staan RECHTS i.p.v. links (waar ze horen)! Dat ontzettende bedweterige beter denken te zijn van de Apple-bezitters, waardoor Apple een soort sekte is! Of een soort kerk. Vandaar dat ik vind: er moet maar een anti-Apple-film komen. Dat zal ze leren! -> STOP DE APPLE-INVASIE! <-

Zoiets dus.

8)

Ja! Eens met Dick! Straks krijgen we nog een tweede Waco, maar dan Europees!!!

doe mij maar een OMT film van een uur ofzo :)

Mac OS/Windows is hetzelfde als Christendom/Islam, en daar worden ook films over gemaakt, dus waarom dit niet?

Een film over Windows én Mac?

Die bestaat al een tijdje… en prachtig gemaakt :smiley:

http://users.skynet.be/fa001435/video/renduquicktimeleger.mov

Doe normaal! Ik snap heus wel dat OMT het als een grap bedoelt maar het lijkt me wel humor als er zo'n film zou zijn! En ik ben het ook zat dat er als ik een topic open gelijk van die reacties als 'Oh jeetje de school is weer uit' of 'Ga je eens volwassen gedragen', ik open dit topic voor de grap en dan moeten jullie daar ook normaal op reageren!

Nou, inderdaad. Kom eens op mensen, 't zou toch gewoon een grap zijn als zo'n filmp'ie er komt? Nuttig? Nee. Leuk? Jup.

Mij lijkt het in ieder geval wel eens grappig, hoewel ik er zelf niet aan zou beginnen, want op een of andere manier link je je dan toch aan fitna.

Wat een k*t idee... Zo maakt Mac een goede naam hoor!

Op zich zijn de Get a Mac ads al een beetje anti-windows films op zich…

De aanleiding is Fitna... dus de vraag is of er een stemmingmakende anti-windows-powerpointpresentatie moet komen...

De poll is net zo lollig bedoeld als het voorstel van de heren… oftewel: zijn wij het met het voorstel eens of niet? En ik denk dat door een leuk initiatief van een paar Hollandse figuren Apple echt merkschade zal oplopen… zolang het maar met humor geeurt… de reacties zullen niet zo heftig zijn als op Fitna.

Dus hou de reacties (wat een waardeloze bump trouwens) ook op dat lollige niveau… De klok van Bor loopt denk ik gewoon vijf uur voor… kijk dan nog even op welke datum het is gepost…

[quote:b2ff0a2273="Zerk"](...) kijk dan nog even op welke datum het is gepost...[/quote:b2ff0a2273]

LOL, de dag vóór 1 april :stuck_out_tongue:

[quote:b2ff0a2273=“Zerk”]De klok van Bor loopt denk ik gewoon vijf uur voor…[/quote:b2ff0a2273]

Die snap ik niet.

Je hebt ergens rond half negen gepost... als je klok iets van vijf uur voor staat, dan dacht jij dus al dat het 1 april was....

(zit me nu te bedenken dat zomer- en wintertijd niet meegerekend zijn)

Haha, nee, dat dacht ik niet :P

'n Beetje humor moet het hele jaar toch kunnen? :slight_smile: