Moet je je iPod maar niet zo hard zetten

Lees onder staand bericht.

Ik zeg; eigen schuld. :evil:

http://www.nu.nl/news/667006/50/Apple_aangeklaagd_vanwege_iPod.html

wat een debiel zeg... als er ook maar eventueel wat te halen valt zijn die americanen er bij... rara jongens die usa'ers!

Met een Ferrari kun je 300 km/h rijden. Het is slecht voor je gezondheid als je dan tegen een tegenligger aanknalt. Weet je wat? Ik ga Ferrari aanklagen...

[quote:1b732bba75="Kyokushinkai"]Met een Ferrari kun je 300 km/h rijden. Het is slecht voor je gezondheid als je dan tegen een tegenligger aanknalt. Weet je wat? Ik ga Ferrari aanklagen...[/quote:1b732bba75]

haha, ik doe mee! :stuck_out_tongue:

Ik maak lekker [b:defebe42e1]zélf[/b:defebe42e1] krasjes op mijn iPod nano! Laat ik nu Apple maar gaan aanklagen! :lol:

amerika he... het land van de onbegrensde mogelijkheden... herinneren jullie je nog die vrouw die de fabrikant van een magnetron had aangeklaagd omdat haar hondje erin was ontploft? nu staat er op magnetrons: geen hondjes in stoppen en op cd-spelers staat: "niet gebruiken als projectiel in een catapult"

verder geweldig land (het eten is alleen vrij ranzig)

[quote:2cd7f4fdf0="Napsju"]Ik maak lekker [b:2cd7f4fdf0]zélf[/b:2cd7f4fdf0] krasjes op mijn iPod nano! Laat ik nu Apple maar gaan aanklagen! :lol:[/quote:2cd7f4fdf0]

Pas maar op dat Apple jou niet aanklaagt wegens opzettelijk vernielen van de iPod! :lol:

Het loopt zeker met een sisser af want er is ook zo'n begrip als 'personal responsibility'. Sony had hetzelfde ooit mijn zn walkman gehad.

Het lijkt me ook dat de meeste Amerika-bashers nog nooit in de VS zijn geweest en hun ideen over de amerikaanse maatschappij en het eten aldaar vooral uit hun ervaringen bij de Nederlandse MacDonalds halen. Ga maar een keertje naar toe en bekijk het zelf met je eigen ogen ipv alles wat raar klinkt meteen als amerikaanse onzin af te schilderen.

Cheers!

:smiley: :smiley: :smiley:

Dat van die hond in de magnetron was een broodje aap. Maar ook mensen die cigarette fabrikanten aanklagen. Zijn ze daar nu dom of juist heel sneaky?

Volgens mij wordt die advocaat gesponserd door Microsoft of Sony of een andere fabrikant die al hun iPod-klonen in de mist zagen gaan!

Waarom lees ik hier aansluitend niks over de volumegrens die destijds door Apple ingesteld is. De eerste iPods gingen flink luider. Wat dan weer tot ongenoegen was van nieuwere generatie iPodbezitters die het terug luider wensten. Wat ook kon via een stukje software van derden ...

Na ja zeg !!! Het is toch zeker zijn eigen schuld dat hij het geluid zo hard zet. Rare jongens die Amerikanen. Ze klagen ieder bedrijf aan als er ook maar iets mis is.

Ik koop een boot. Vaar op een rots en stel de verkoper (merk, fabrikant, weet ik veel wie) aansprakelijk :P

[quote:dbcac6cf03="martijngrootens"]verder geweldig land (het eten is alleen vrij ranzig)[/quote:dbcac6cf03] Onzin, je kunt hier heerlijk eten.

Net als die vrouw in Amerika, die bij de Mac Donalds een bakkie koffie haalde... om dat ze die bij de Mac Drive haalde en daarna weer er van door moest, zette ze haar koffie tussen haar benen in. Bij het verkeerslicht moest ze stoppen, maar haar koffie beker stroomde over. Ze verbrande haar benen.

Nu klaagde ze de Mac Donalds aan om dat de koffie “te heet” zou zijn geweest…

Wat moet je dan? Koude koffie serveren?

Ik moest alleen maar hard lachen!!!

Moet zeggen dat mijn iPod uit Amerika wel degelijk harder kan dan die van me broertje gewoon uit nederland. Heb de mijne daar gekocht maar dat volume haalt die uit nederland nooit

[quote:355ff1e259="René Duynhouwer"]Volgens mij wordt die advocaat gesponserd door Microsoft of Sony of een andere fabrikant die al hun iPod-klonen in de mist zagen gaan![/quote:355ff1e259]

paranoid 8)

Je muziekspeler (in het algemeen) zet je toch op een comfortabele volume. Wie hier luistert standaard via z'n koptelefoon met de maximale volume?

[quote:c0214a636a="anna_19"]Moet zeggen dat mijn iPod uit Amerika wel degelijk harder kan dan die van me broertje gewoon uit nederland. Heb de mijne daar gekocht maar dat volume haalt die uit nederland nooit[/quote:c0214a636a]

Klopt, De Fransen hebben toevallig wel een wet waarin de max-volume geregeld is. Die is softwarematig een tikkie terug gezet.

Die mevrouw met koffie over haar benen heeft wel een fikse schadevergoeding toegekend gekregen van 2,7 miljoen dollar…

Tsjee wat een triest verhaal.

Net zo triest om in een ferrari met 300 km/pu over de snelweg te rijden en dan ferrari aanklagen dat de auto zo hard kan rijden. pffff, je bent er toch zelf bij!

Misschien dat ik apple mijn fysio en stroomrekening laat betalen omdat ik zo-vaak/lang achter de mac zit.

Ltr