http://www.macrumors.com/2011/06/01/apples-retail-stores-running-dry-of-airport-and-time-capsule-stocks/
zie trouwens spelling fout nieuwe moet het zijn:P
Ik baal hier van:P ik heb van de week een nieuwe Airport Extreme gekocht.
Helaas kan deze niet meer terug aangezien deze natuurlijk al helemaal uit de seal etc is.
Nu is mijn vraag zijn er hier ook bepaalde policies zoals met nieuwe hardware (macbooks) en dergelijke.
Ik heb deze Airport Extreme bij de Mediamarkt gekocht.
groeten danny
[quote=dannycoolen url=http://www.onemorething.nl/community/topic/mogelijk-nieuw-airport-en-time-capsule#post-2228560 time=1306992608]Ik baal hier van:P ik heb van de week een nieuwe Airport Extreme gekocht.
Helaas kan deze niet meer terug aangezien deze natuurlijk al helemaal uit de seal etc is.
Nu is mijn vraag zijn er hier ook bepaalde policies zoals met nieuwe hardware (macbooks) en dergelijke.
Ik heb deze Airport Extreme bij de Mediamarkt gekocht.
groeten danny[/quote]
Probeer hem te ruilen. MM is erg makkelijk met ruilen en dat je hem hebt open gemaakt zal waarschijnlijk niet eens een probleem zijn, die zetten ze gewoon weer in de winkel... Daarom koop ik mijn Apple-materialen niet graag daar...
@Danny
Moet gewoon lukken hoor. Tot 14 dagen na de aankoop zelfs. Toen met extreme niet werkte op Windows heb ik hem ook geruild voor een nieuwe Linksys na 7 dagen. Was geen probleem.
Waarom zou je 'm ruilen als je nog niet eens weet wat de nieuwe kan? Als er uberhaupt een nieuwe komt.
Ik heb dat zelfde, heb van de week een nieuwe gekocht bij de iCentre. Ik ben alleen bang als ik hem terug breng en er komt een nieuwe dat ik dan een maand moet wachten.
En wat zou er dan zoveel anders moeten zijn?
De enige toevoeging die ik zou kunnen indenken zou een mogelijkheid zijn voor videostreams voor de Airport Express. Aan de andere kant zou Apple zich dan in de voet schieten met AppleTV.
Die heb je als niet Amerikaan dan echt helemaal niet meer nodig. Je kunt hier immers toch geen videos huren zonder US itunes account.
Wellicht een thunderbolt poort naast de bestaande USB poort?
Heb juist gekeken in onze grootste Belgische verdeler van Apple producten (switch) en bij hun zijn de time capsules niet meer beschikbaar!
Spannend !!!
nog 1 dag 2 uur en 41min en 35 sec.
en het is zo ver !!!
helaas niks nieuws:<
Het was een WWDC. Software dus voornamelijk.
Geen 'hardware-evenement'.
dat wisten we natuurlijk al maar toch kwamen die hardnekkige geruchten voor nieuwe TCs en Airport Extremes
Ik heb vanmiddag een brood gekocht bij de bakker, maar ik krijg uit betrouwbare bron door dat hij morgen nieuwe gaat bakken....
Ik ga meteen ruilen anders heb ik oud brood!
Ik weet niet als je daar wel blij mee moet zijn..
Als je nu een TC hebt moet je gewoon blij zijn dat hij het nog doet. Want de eerste Gen. TimeCapsules gingen allemaal -(heel erg veel) precies na één jaar dood.
De tweede versie (met geheugen update) doet het wel weer goed, dus ik zou niet direct naar de winkel rennen voor een nieuwe, miss eerste even een paar maandjes wachten..
Ik heb de eerste generatie TC en nog nooit problemen gehad...
heb juist dit berichtje gezien:
http://www.icreatemagazine.nl/nieuws/mac/nieuwe-time-capsule-en-airport-extreme-op-komst/29565/
Stel dat dit waar is wat dan want ik heb er één in voor bestelling samen met mijn MacBook Pro???!!!
Mvg,
Louis Demeester
Niks, je hebt dan een mooi apparaat, die je ook kan gebruiken...
Nee maar serieus wat moet ik nu doen?
Wat denken jullie zelfs?
komt er een nieuwe uit heel recent?
Mvg,
Louis Demeester
Gezien de nogal aanhoudende geruchten mag je verwachten dat er vrij snel een nieuwe aankomt.
Maar waarom zou je dan de nieuwe willen? Je hebt net een apparaat gekocht omdat het doet wat jij wil, de nieuwe zal heus niet zoveel meer doen.