mohaa-spearhead probleem.

Ik heb een spearhead probleem,

Het spel loopt helemaal goed alleen er is op elk horizontaal object een rode gloed te zien, en dat is tjidens het spelen heel vervelend.

Weet iemand of daar een patch voor is, of dat het misschien aan een foute instalatie ligt , of aan mijn instellingen.

Thx alvast

groeten,

Mr Cr :apple: :apple: b[color=orange:f98343ef84][/color:f98343ef84]

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde op zijn iMac model "bolletje". Het ligt aan hoe Spearhead met de videokaart omgaat en Aspyr biedt helaas geen oplossing.

(Call of Duty dan maar kopen, is veel mooier ook nog!)

tsja.. is een oplossing :? , en m'n 50 euro voor spearhead dan? :cry:

naja…, dna maar zo spelen,

groeten
Mr Cr :apple: :apple: b

Heb je al geprobeerd om de instellingen te veranderen? Gewoon van alles aan en uitzetten. Inclusief de "Advanced Configuration" (oid), die zag ik zelf altijd over het hoofd.

nog niet geprobeerd inderdaad, zal ik is doen en dan kijken wat er veranderd.

Mr Cr :apple: :apple: b

Hé! Dit post ik niet in een thread met soortgelijke problemen met CoD:

"…Lekker is dat als Aspyr het ook niet weet! Misschien moet je het eens navragen op een willekeurig CoD clanforum, op planet call of duty of in de game zelf als je online bent met multiplayer. Dan zijn drie plaatsen waar ik zou kijken.

Ik had trouwens precies hetzelfde probleem met MOHAA na een update. Downgraden was toen voor mij de oplossing…"

Dus ook toe te passen op jouw problemen denk ik: Bij ea games vragen, kijken op MOH clanforum, planet MOH of online navragen. Of het laatste wat in mijn geval de oplossing was.

oke zal ik eens porberen, wat bedoelde je precies met downgrade ofzow iets ? :? ....

De versie MOHAA die ik toen draaide was 1.14 (even uit mijn hoofd) en die update naar die versie had ik nog niet zo lang geleden gedaan toen ik problemen kreeg. Ik heb toen op een gegeven moment alles verwijderd van MOHAA (exclusief de savegames uiteraard 8) ) en heb het opnieuw geïnstalleerd [u:fcb7b6f01d]zonder[/u:fcb7b6f01d] de 1.14 updater toe te passen. Dit was toen de oplossing voor het probleem.

dus, als ik het goed begrijp moet ik alles van mohaa-sh van mijn computer afgooien, en dan weer opnieuw instaleren?