Money

Het enigste softwarepakket waar ik nog regelmatig een windows-PC voor gebruik is Microsoft Money. Tot nu toe heb ik niet echt een even handig en duidelijk programma kunnen vinden voor Mac Os X. Het een is te simpel, Het ander te ingewikkeld. Maar is er een goed alternatief volgens jullie. Kent er bijvoorbeeld iemand Liquid Ledger. Dat is vrij prijzig, maar dat lijkt me een goede koop als het doet wat ik wil, nl. dat wat Money goed doet. Reacties svp.

AppleWorks, myMoney (moet nog uitkomen, van Mammoet Software), NeoOffice/J, OpenOffice.org...

[quote:6a21b8262f="à la Mac"]AppleWorks, MyMoney (moet nog uitkomen, van Mammoet Software), NeoOffice/J, OpenOffice.org...[/quote:6a21b8262f] jep, myMoney is er bijna... ik werk er nog enkele aanvragen in van anderen... en dan kan het praktisch online komen... alleen denk ik na m'n examens...

[quote:bd689db5d1="rebelprince"]Het enigste softwarepakket waar ik nog regelmatig een windows-PC voor gebruik is Microsoft Money. Tot nu toe heb ik niet echt een even handig en duidelijk programma kunnen vinden voor Mac Os X. Het een is te simpel, Het ander te ingewikkeld. Maar is er een goed alternatief volgens jullie. Kent er bijvoorbeeld iemand Liquid Ledger. Dat is vrij prijzig, maar dat lijkt me een goede koop als het doet wat ik wil, nl. dat wat Money goed doet. Reacties svp.[/quote:bd689db5d1]

Wat moet het programma eigenlijk kunnen?
Ik ben nu steeds bezig met uitbreiden… dus zeg me wat je wenst en …

Jello, Mammoet Software

de reactie is overweldigend...

[quote:4afd0ef52c="à la Mac"]de reactie is overweldigend...[/quote:4afd0ef52c] ?? ?? ??