monitor callibratie

Weet iemand toenvallig of ik met mijn Sequel chroma ook een lcd scherm kan callibreren? Ik werk nu nog met een Apple 21" studio display (crt).

In principe moet het kunnen alhoewel ik een Sequel nog nooit op een LCD heb getest (doorgaans gebruik ik de Spyder of EyeOne/EyeOne Display), maar: Houd de sequel met de hand losjes tegen het scherm, [b:668894b48f]EN DRUK IN GEEN GEVAL DE ZUIGNAP VAST TEGEN JE LCD!!!![/b:668894b48f] Anders kan je 'm direct weggooien (het scherm dus).

Erik

PS. Welke sw gebruik je?

Vieuwopen/scanopen/printopen van Heidelberg

Zie je wel..... :wink:

[quote:0edfe934fc="Erik Koldenhof"]In principe moet het kunnen alhoewel ik een Sequel nog nooit op een LCD heb getest (doorgaans gebruik ik de Spyder of EyeOne/EyeOne Display), maar: Houd de sequel met de hand losjes tegen het scherm, [b:0edfe934fc]EN DRUK IN GEEN GEVAL DE ZUIGNAP VAST TEGEN JE LCD!!!![/b:0edfe934fc] Anders kan je 'm direct weggooien (het scherm dus).

Erik

PS. Welke sw gebruik je?[/quote:0edfe934fc]

Dit soort adviezen zijn toch wel een donatie voor Macosx waard(zie andere draadjes) alleen een nieuwe LCD scherm had je al meer gekost dan die paar euro`s voor Adrian